Terug naar overzicht
ah blijkbaar zitten hier de westvlamingen... ik zou ook graag nrLa Sposa gaan en de Robel. Blijkbaar kan je nu in december elke zondag nr Robel gaan, want het zijn opendeurdagen. Ik weet dat je in de Vomac, Zedelgem, een afspraak moet hebben. Zijn er nog winkels die jullie aanraden?groetjesKathy
Aha, is dat zo??? Kan je nu zondag dan ook gaan??? hebben ze een website ofzo? Wat zijn de openingsuren voor zondag?BEDANKT!!!Katrien
Ik heb een uitnodiging van hen gekregen dat ze de zondagnamiddag open zijn. Tis opendeurdag...dus, allen daarheen! Ik zal ook zondag eens gaan zien.. wie weet komen we elkaar nog wel tegen!Groeten
hallo,zowel bij robel en la sposa heb ik een afspraak gemaakt. zeker als je in het weekend wil gaan is dat aan te raden. bij la sposa ben ik tijdens de week gegaan en toen was het heel kalm, dus denk ik dat je best wel een afspraak kan maken. zowel in la sposa en robel hebben ze kledij in alle maten!veel plezier!
Marjolein,Heb je al je kleed gevonden?Ik ga volgende week naar La Sposa gaan kijken. Ik ben vorige week naar Clovis geweest in Kortrijk en heb daar eigenlijk mijn gedacht gevonden. Toch wil ik niet zomaar het eerste het beste nemen en kijk ik nog eens rond. Laat me iets weten (vitoria@skynet.be) of hier op het forum.