Terug naar overzicht
Hej Marlies, ik trouw ook in september volgend jaar. Waar heb jij al je misboekjesteksten gevonden? Kan je er eventueel een aantal doorsturen, dan kan ik er ook eens aan beginnen...
Hey Marlies,Wij trouwen ook op 5 september volgend jaar! Fijn om zo iemand tegen te komen. :-)Van welke gemeente ben je? Hoe ver staan jullie met je voorbereidingen?Hey Marijke,Wanneer trouw jij in september?Geef me anders jouw emailadres, dan stuur ik je enkele vbn van misboekjes door. Dit is een grote hulp. :-)grtjes
wij zijn van roeselare en hebben al de zaal vastgelegd, de kerk ( plaats, uur, priester... ), heb mn uitnodigingen zo goed als klaar ( ontwerp ), fotograaf ( familie ), gastenlijst en adressenlijst is ook goed gevorderd.Ik heb mn teksten allemaal gevonden via internet en enkele via misboekjes dat ik bijgehouden had, is eigenlijk echt gemakkelijk op te stellen hoor. Veel succes iedereen!!
ahja en niet te vergeten, dj ligt ook vast. Ceremoniemeester, wagens, bloemen en zangeres voor in de mis hebben we al iemand op het oog maar moet nog vastgelegd worden.