Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

27-11-2008 11:31:59
Hallo iedereen!!
Alvast veel succes aan jullie allemaal met jullie voorbereidingen.
Wij trouwen volgend jaar op 5 september en ben nu wat bezig met ons misboekje.
Nu heb ik al alle teksten maar ben op zoek naar hoe je de teksten moet plaatsen om juist te passen.
Ik heb meerdere pagina's en katern aangekruist maar als ik print, klopt dit niet...

Hoe ga ik best te werk?

Alvast bedankt
Groetjes

marlies

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 299

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik27-11-2008 13:52:29

Hej Marlies, ik trouw ook in september volgend jaar. Waar heb jij al je misboekjesteksten gevonden? Kan je er eventueel een aantal doorsturen, dan kan ik er ook eens aan beginnen...

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik27-11-2008 15:04:08

Hey Marlies,

Wij trouwen ook op 5 september volgend jaar! Fijn om zo iemand tegen te komen. :-)
Van welke gemeente ben je? Hoe ver staan jullie met je voorbereidingen?

Hey Marijke,

Wanneer trouw jij in september?
Geef me anders jouw emailadres, dan stuur ik je enkele vbn van misboekjes door. Dit is een grote hulp. :-)

grtjes

marlies

Meld misbruik27-11-2008 20:42:04

wij zijn van roeselare en hebben al de zaal vastgelegd, de kerk ( plaats, uur, priester... ), heb mn uitnodigingen zo goed als klaar ( ontwerp ), fotograaf ( familie ), gastenlijst en adressenlijst is ook goed gevorderd.
Ik heb mn teksten allemaal gevonden via internet en enkele via misboekjes dat ik bijgehouden had, is eigenlijk echt gemakkelijk op te stellen hoor.
Veel succes iedereen!!

marlies

Meld misbruik27-11-2008 20:43:41

ahja en niet te vergeten, dj ligt ook vast. Ceremoniemeester, wagens, bloemen en zangeres voor in de mis hebben we al iemand op het oog maar moet nog vastgelegd worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...