Terug naar overzicht
Wat ik wel mooi vind is dat de mensen allemaal een kaars(je) krijgen en dat ze deze bv aansteken met de huwelijkskaars, en dat iedereen rechtstaat met een bandende kaars terwijl jullie je geloften zeggen. Wij gaan ook vragen om een speciale herinnering aan één van ons tweeen op te schrijven en in een doos te steken; daar heb je dan later nog leesplezier aan! Kan je ook met wensen doen...Ik vind het idee van gluhwein enz heel leuk. Wij gaan het niet doen omdat ik niet zou weten wanneer, maar voor vuurkorven heb ik ook rondgekeken. UIteindelijk heb ik het niet gedaan omdat de prijzen zwaar tegenvielen, en het kost allemaal al zo veel he!
Hebben jullie de dvd niet gekregen van UVV, daar staan enkele ideetjes op om jullie moment te vieren,neem eens een kijkje of vraag ernaar.Leuk idee voor jullie receptie, zeker doen, eens iets anders, wij trouwen in Mei, zal dus eerder traditioneel zijn bij ons.Groetjes
dag manon,tis niet direct een antwoord op je vraag , maar wij moetn binnen 3 weekjes op gesprek bij uvv. Hoe verloopt dit precies?Het idee met de wensen of een boodschap van de mensen voor jullie vind ik wel tofgrts
@ Paricia : Ja de kosten lopen op, maar wij gaan waarschijnlijk aan de lokale chiro of jeugdvereniging vragen of zij dit mischien hebben en of wij dat zouden mogen lenen...wie weet een ja kan je krijgen, een neen heb je al.@ Nathalie : We zijn juist terug van ons gesprek (2u)met de UVV en dat is reuzegoed meegevallen. Je moet er zelf wel wat werk insteken, maar ze helpen je zeer goed onderweg. Het eerste gesprek is eerder nen uitleg over wie ze zijn en hoe ze terwerkgaan. En ze geven jou en jouw toekomstige een vragenlijst die jullie mogen oplossen (is een manier om jullie te leren kennen). Jullie moeten liefst de vragen onafhankelijk van elkaar oplossen, dat is leuker omdat je dan te weten komt hoe hij over jou denkt en over jullie relatie (meestal vermoed je dat wel, maar mijn ventje spreekt niet makkelijk over zijn gevoelens). Het tweede gesprek is concreter, hoe we het praktisch zien, wie gaat er voorlezen, muziek, ... en aan de hand van die info maken zij een teks om de stukken aaneen te praten. Je moet toch rekenen dat jullie 4 keer gaan samenzitten.@Valerie : neen we hebben geen DVD gekregen, zal er eens naar vragen.Jullie ideetjes zijn steeds welkom, moest er jullie nog iets binnen schieten.Groetjes
een receptie met glühwein en warme chocolademelf wordt veel gedaan, wij zijn traiteur en krijgen meer en meer de vraag (de winter wordt in om te trouwen), wij serveren er verscheidene koekjes enzo bij, steeds goede reacties.meer info op traiteurdeverleiding@hotmail.com (website is in aanmaak)
Dag heidi,Wordt er dan ook nog schuimwijn bij geserveerd naast de gluhwein ? Bedankt !
Wat zeggen ze dan allemaal op die DVD van UVV? Kan je die ergens krijgen/kopen, want ik ben ook nog inpiratie aan het zoeken!
hey manon,ben je toevallig tegengekomen hier, ik kan je zeggen dat gluhwein en chocomelk in ieder geval door mij al zeker geapprecieerd zullen worden ;)tot snel!Sarah & Matthias