Terug naar overzicht
Hallo Lieve, Ik weet natuurlijk niet in welke streek je iemand zoekt, maar een aanrader op www.theweddingplanner.be . Joris is onze ceremoniemeester en heeft ook heel wat geholpen bij de voorbereidingen. Heel gedreven en geëngageerd en niet zo van da stijf gedoe. GroetjesKathleen
Hallo Lieve,alles over onze ceremoniemeester is terug te vinden op www.huwelijksorganisator.be . Vorig jaar heeft Peter het huwelijk van mijn beste vriendin op een leuke, ongedwongen manier in heel goede banen geleid en nu is het onze beurt. Hij heeft ons al heel goed geholpen met de voorbereidingen en dankzij hem hebben we al heel wat tips op gedaan. Een echte aanrader!groetjeskathleen03.12.05
Hey Lieve,Bij ons wordt het ook Joris die op 17/09/2005 op alles zal letten waar wij het die dag veel te druk voor zullen hebben. Ik kan hem zeker aanraden! Een jonge kerel die er echt voor gaat. Zijn bloemist zal ook mijn bruidsboeket maken, echt prachtig (www.meander.be ).Hijk s op z'n site www.theweddingplanner.be Vele groetjes,Jozefien