Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj beoordeling gevraagd!!!!!

27-11-2008 17:58:23
het is zo moeilijk een dj te vinden zonder dat je hem gehoord heb dus, jullie meningen gevraagd of adviezen

wat zijn jullie meningen over Givanaalst dj team?
en Dj Roan van All Party events?

wij zijn op zoek naar een dj die van alles draait en een goede fuif dansfeest kan opzetten!!
muziek van 70-80-90 en hedendaags alle stijlen en nen goeien traagen dertussen zeker!!

groetjes,

Lies

lies
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1241

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik27-11-2008 18:37:29

Lies,

Wij zitten met net hetzelfde probleem!! Wij vinden het ZO moeilijk om de geschikte DJ te vinden zonder die gehoord te hebben. Ik ken de DJs die je genoemd hebt helaas niet dus ik kan je niet verderhelpen. SORRY! Veel succes en ik zal de reacties hier op ook lezen... misschien vinden we wel een DJ :-)

Groetjes,

digna

Meld misbruik27-11-2008 20:36:24

ik ben zelf dj en trouw binnen 3maand
ook voor ons was het een hel een dj te vinden
ik wou eerst zelf draaien , maar dat gaat niet

onze dj
dj nick
www.musicandlights.be

hij is niet de goedkoopste maar wel een goeie
we hebben hem ook al horen draaien

en tis oké

groetjes digna

Géralidine
19-9-2009
 Meld misbruik27-11-2008 22:14:15

hallo, idem bij ons. wij baseren ons op mond-aan-mond reclame en hopen op het beste. wij zijn ook de eerste van de familie langs beide kanten die trouwen en weten dus niet of onze familie dansachtig is aangelegd. daarom wil ik wel een goede dj! hij is ook niet goedkoop, maar hopen dat dit in dit wereldje een goede maatstaaf is...
groetjes, géraldine

benny

Meld misbruik28-11-2008 0:23:07

beste lies
zelf ben ik al 18 jaar actief als dj
dus ervaring genoeg het eerste kontact met de deejay zegt al genoeg als hij er tijd voor neemt om met jullie alles op voorhand te bespreken kan je de deejay ook direct een aantal vragen stellen iemand met ervaring zal u een antwoord kunnen geven en zo kun je te weten komen wat zijn stijl van draaien is
groetjes discobar the maxx

Rik

Meld misbruik28-11-2008 12:24:03

Lies, wij draaien al je gevraagde muziek, met clip op videoscherm, waarop je tevens al je ouwe of recente pics kunt vertonen, alles gefilmd in HD op dvd + onze genomen foto's, all-in prijs.
www.wijtrouwen.com/discovideo
of meer info@discovideo.be, referenties, multimedia...
grtz

Els

Meld misbruik29-11-2008 16:03:19

Caty
27-4-2009
 Meld misbruik2-12-2008 13:43:29

Hey Lies,
Ik weet niet in welke regio je feest zal zijn, maar ik ken een heel goeie dj. Marlon De Ruiter. Heb heel goeie ervaringen met hem en hij is echt professioneel. Laat maar iets weten als je interesse hebt in zijn gegevens. Hij is Van Aalst (Oost-Vlaanderen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...