TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
|
28-11-2008 12:49:12
hey, Sophie,
Hier hetzelfde probleem,... Maar een tijdje geleden ben ik een parfumerie binnengestapt (in de smedenstraat kan niet op de naam komen van de winkel) en daar doen ze ook smink en andere verzorgen.
Mijn zus heeft zich daar laten maquilleren en het was echt heel mooi. Ze vragen een beschrijving van eventueel trouwkleed en bekijken je huid en je eigen wensen qua kleur of look. Ik denk dat dit 16 euro kost (max 20 euro)
Ik ga er alsinds ook eens lang om een proef te laten doen.
Groetjes
Sophie 31.10.2009
|
|
Bianca
9-6-2009
|
28-11-2008 13:54:26
Hallo,sofie, hier net hetzelfde probleem!Ik ben ook dringend op zoek naar een visagiste en woon in Oostkamp.Er is wel een soort firma (beautypartner) die de dag van je trouw aan huis je maquillage komt verzorgen,maar die zijn ontzettend duur.(Meer dan 205 euro zonder verplaatsingskosten!) Mocht je iets te weten komen.Laat je ons ook iets weten,aub? Een collega bruid in spé!
|
|
Sofie
29-6-2009
|
28-11-2008 13:54:59
Hey Sophie,
Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik weet welke parfumerie in de Smedenstraat je bedoelt!
|
|
Dorina
|
28-11-2008 13:59:01
Hey Sofie,
Ik kan je wel helpen... dorina1@live.be
Met vriendelijke groeten, Dorina
|
|
Sophie
|
28-11-2008 15:07:18
Ja ik denk dat er maar 1 is hé. En tzijn allemaal supervriendelijke mensen. Ook als je gewoon om info vraagt.
Laat iets weten op forum mocht je langs zijn gegaan
groetjes
|
|
heidi
27-6-2009
|
29-11-2008 15:35:55
Helaba,
wij trouwen ook op 27 juni 2009 in de kerk van Damme, maar wij zijn van Oostkamp. Heb een tip gekregen van de vrouw van onze fotograaf en denk er eens deze dagen langs te gaan.
Groetjes Heidi
|
|
heidi
27-6-2009
|
29-11-2008 15:38:10
oh, ja en als de afspraak gemaakt is, zal ik de tip (als het meevalt) wel prijsgeven, kan je voor of na mij komen!!!!
Heidi
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|