Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal omgeving Sint-Niklaas

7-7-2005 16:21:10
Hallo,

voor ons huwelijk op 01 september 2006 zijn wij op zoek naar een toffe zaal in de omgeving van Sint-Niklaas. Ons budget is beperkt en wij zouden zelf instaan voor de catering. Er moet plaats zijn voor onze 300 genodigden...

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 801

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik8-7-2005 12:22:41

Hey Lieve,

Ik ken een paar feestzalen in de buurt van sint-niklaas maar kwa prijs heb ik geen idee. Serwir in Sint-niklaas wel verzorgd en goed hoor, ook feestzaal Scala in Beveren, maar dat is wel heel duur maar wel dik in orde. Ik weet ook nog een zijn in Kallo maar kan niet direct op de naam komen. Ook heel goed en wel prijselijk.

groetjes
sofie

kim

Meld misbruik18-5-2006 21:06:09

In Bornem is er een gezellige feestzaal voor driehonderd personen. is niet zo duur als je vergelijkt met andere feestzalen.
rietgaard - de wolk: http://www.rietgaard-dewolk.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info