Terug naar overzicht
Die merken zijn zowiezo duur. Ik zou wachten op de nieuwe zomercollectie. Als je geluk hebt, is ivoor en wit in voor de zomer...Ben ook op zoek trouwens! En anders op tweedehands sites?
Hey SofieIk mijn schoenen in uitverkoop gekocht van het merk Rainbow voor 60 € in de winkel La Sposa Outlet in Beveren-Leie. Ze hadden daar ook nog andere merken maar daar heb ik niet echt op gelet. De mijne zijn bijna net hetzelfde als die van Linea Raf.Groetjes en veel succes met de zoektocht!Nathalie12/09/2009
De outlet store van La Sposa heeft een collectie die rond de 60-80€ gaat, dat is 50% goedkoper dan normaal, ze hebben zowat vanalles en het varieert steeds.Anders kan je ook schoenen passen en bestellen bij een dansschoenenwinkel. De prijzen voor een goed paar dansschoenen in een gekozen kleur liggen meestal ook tussen de 60 en 80€ en die zijn super gemakkelijk (ingebouwde kussentjes en zo).
Ik ga mijn schoenen op internet bestellen via een Amerikaanse shop. Zelfs met verzendingskosten kan ik daar nog 2 paar schoenen kopen voor wat ze hier vragen.Tik gewoon eens op google "bridal shoes" in en je zult er enorm veel vinden.Groetjes en veel succes!