Terug naar overzicht
dag lindsy, mooie geste! heb toevallig mijn kleed gekocht in koonings en er moet nog suite ed gekocht worden voor de familie, hoelang blijft de bon nog geldig? groetjes
Hallo,Ik heb deze beide bons ook nog liggen, als iemand geïnteresserd is, mag men die ook altijd komen ophalen bij mij regio Rumst.De bons zijn geldig tot juni 2008 dacht ik.(Wil zelf ook wel graag naar Koonings gaan maar vermits wij pas trouwen in 2010 zal ik die bon nooit kunnen gebruiken voor Juni)Laat maar iets weten dan.Groetjes
Sorry, ik bedoel natuurlijk juni 2009.Grtjes
@ Evelyn: ik denk dat de bon enkel geldig is voor trouwkledij. De bon van de suitekledij houden we nog omdat we die zelf mss nog gaan gebruiken...
GeachteIk ga het laatste weekend van januari naar Koonings, kunt u mij de bonnen opsturen aub? naar Bauwens; Kapelstraat 271 , 8450 Bredene, ik ben ten huwelijk gevraagd geweest op 24/12/08 het is de eerste keer dat ik op deze site kom. Groetjes Kathy
Omdat ik zo weining reactie heb gekregen heb ik de bon van het trouwkleed al weggegooid. De bon voor de suite hou ik zelf ook nog bij omdat ik mijn suite ook nog moet kleden! Veel succes!
Hallo Ellis, als ik het goed begrijp heb jij uw bon nog?? Ik ben erg geïnteresseerd, ga nl. maandag mn kleed bestellen bij Koonings!Zou ik deze bij jou nog kunnen komen halen als je hem nog hebt?groetjesNina
bon van suite houden we zelf nog bij omdat we die zelf nog moeten aankopen!groetjes,Lindsy
Hey ellis,Hebje toevallig de bon van suite nog?Als je er niets mee bent, zou ik hem mogen komen halen dan?GroetjesAn