TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
28-11-2008 9:08:43
Hoi,
Ik heb geen ervaring bij één van de winkels die je vermeld hebt, maar heb ondertussen wel al bij drie winkels gaan passen... Tot nu toe hebben ze nergens pasgeld gevraagd en ik heb ook nog niet gekozen... Begin bridezilla te worden wat mijn kleed betreft ;-)
In twee winkels weten ze dat ik twijfel. In de laatste winkel heb ik gevraagd of ze een pasmodel kunnen laten komen van een bepaald kleedje en daar krijg ik vandaag antwoord op. Als het niet gaat, dan kan ik dat bewuste kleedje wel nog in de eerste winkel gaan passen maar daar ga ik het zowiezo niet bestellen wegens hun zeer onbeleefd en onvriendelijk gedrag ! Op 20/12 heb ik een laatste afspraak in een vierde winkel... Ik weet het, begint mss wat veel te worden, maar ik wil echt wel HET kleed. Dus bij deze, neem je tijd, laat je niet overrompelen door verkopers en geniet van het passen !!!! Mijn papa zei me gisteren dat ik maar 1 keer trouw en dat ik dat dan moet doen in een kleed waarvan ik overtuigd ben, dus...
Have fun !!! Groetjes
|
|
Patricia
14-2-2009
|
28-11-2008 10:02:39
Mijn kleed komt uit Le Chapeau, met de andere winkel heb ik geen ervaring (al ken ik iemand die heel tevreden was van Cermo en daar haar kleed gekocht heeft). Je moet geen pasgeld betalen, en terugkomen is zeker geen probleem. Ik had een afspraak bij Le Chapeau gemaakt en direct daarna bij JPC. Ik had mijn kleed gevonden in Le Chapeau, maar toen ik zei dat ik nog ging wachten met te bestellen omdat ik nog naar JPC moest, hebben ze daar niet moeilijk over gedaan. Na JPC was ik helemaal zeker (super onvriendelijk + onbehulpzaam) en heb ik opnieuw een afpraak gemaakt om het kleed te passen. Je moet misschien geluk hebben met de verkoopster, maar de 'mijne' (Aude) was suuuuper vriendelijk. Dus ik kan het zeker aanraden!
|
|
Annelies
17-4-2009
|
28-11-2008 10:19:43
Ik heb persoonlijk geen ervaring met die winkels, maar ik heb wel zeker 5 winkels bezocht voor ik mijn keuze gemaakt heb en ze hebben nergens pasgeld gevraagd. De meeste vragen wel om een afspraak te maken zodat ze tijd voor je kunnen vrijmaken. Ik heb ze ook nooit problemen weten maken over terugkomen om opnieuw te passen. Voor zover ik gehoord en gelezen heb zijn ze nogal onvriendelijk bij lilian claes, maar tot nu toe heb ik niets dan lof gehoord over Le Chapeau en Cermo.
|
|
sanne
25-7-2009
|
28-11-2008 10:29:46
Ik ben bij Le Chapeau in Antwerpen gaan passen en was daar absoluut niet tevreden over. Ik had een trut van een verkoopster (Godelieve). Ik had allerlei foto's bij (van hun site!) die ik wou proberen en zij wou die gewoon niet gaan zoeken! Wij hebben echt op onze strepen moeten staan daar! 't Was ongelooflijk slechte service. Ook deed iedereen daar zo arrogant 'wij zijn dé winkel van 't stad'. Mijn schoonmoeder in spe was er ook bij. Zij had met iemand anders al eens bij Le Chapeau geweest voor een trouwjurk en toen waren ze wél tevreden van de service.... Ik vond de winkel eigenlijk ook niet proper...
Ik ken 2 mensen die bij Cermo hun kleedje hebben gekocht. Heb ik eigenlijk nog niets slecht over gehoord.
Bij JPC Collection heb ik mijn kleedje gekocht. Bij mij waren ze daar supervriendelijk!
Zo zie je maar, zelf uitproberen. Hangt wsl toch af van de verkoopster... Geniet er maar van, want ik vind het spijtig dat ik niet meer kan gaan passen. (ook al ben ik supergelukkig met mijn droomkleedje!!)
succes!!
|
|
Marie
13-6-2009
|
28-11-2008 10:31:58
Ik ben in totaal in wel 6 winkels geweest, nergens iets van pasgeld gehoord. Ik denk dat dit zo’n fabeltje is dat al lang op internet ronddwaalt...
Bij alle winkels waren ze zeer vriendelijk (zeker ook bij JPC en Liliane Claes) – dat zal dus een beetje afhangen van de verkoopster, het moment en van jezelf ook denk ik.
Bij Liliane Claes hadden ze minder keuze dan bij Le Chapeau, maar ze zijn er iets duidelijker qua retouches (vaste prijs). Bij Cermo ben ik niet geweest.
Je kan overal zeggen dat je nog eens nadenkt en wil terugkomen. Laat dan zeker het mooiste (of de twee mooiste) kleedje(s) noteren zodat ze die terugvinden als je terugkomt.
Veel plezier!
|
|
eva
26-10-2008
|
28-11-2008 11:46:05
Ik ben bij Le Chapeau geweest en ook niet tevreden over. Heel opdringerig toen ik zei dat ik er nog even over moest nadenken. Als ik het kleed in die kleur wou moest ik direct beslissen of het ging niet meer!!! Natuurlijk moet je een beetje geluk hebben met de verkoopster, maar toch. Voor de rest moet je ook goed opletten met retouches. In sommige winkels is dat in de prijs van het kleed inbegrepen. Niet bij Le Chapeau. Ik heb er uiteindelijk enkel een topje gekocht. Toen ze mijn maat opnamen had ik een dikke trui aan en het was niet nodig om die uit te doen. Gevolg was dus dat het topje dat ze besteld hadden echt enorm veel te groot was! Ik kan me best voorstellen dat ze niet willen riskeren dat ze iets te klein bestellen, maar aan elke kant 4 cm moeten innemen lijkt mij toch iets overdreven. En vooral het feit dat ze niet op voorhand konden zeggen hoeveel de retouches gingen kosten! Uiteindelijk heb ik nog 200 euro voor de retouches moeten betalen. Dat vond ik toch wel veel voor een topje dat 450 euro kostte...
groetjes, eva
|
|
Dominique
12-9-2009
|
28-11-2008 12:56:24
Als je een leuke en gezellige winkel zoekt, moet je zeker naar JPC gaan! Die zijn daar SUPER vriendelijk en helpen je meteen! Ik moet eerlijk zeggen, wij reden er toevallig langs, en m'n mama wou binnen gaan om eens rond te kijken, en die hebben ons met open armen ontvangen (zonder afspraak!) En daar heb ik ook m'n droomjurk gevonden! Eerlijk gezegd is dat echt een aanrader hoor!
|
|
Joke
30-5-2009
|
28-11-2008 13:31:21
Ik heb mijn kleed bij Le Chapeau gekocht en ben uiterst tevreden over de winkel en de service daar. Ik had echt een hele lieve verkoopster, die wist wat ik wou en ze heeft voor mij echt een prachtkleedje uitgezocht. Het is ook een hele mooie gezellige winkel met veel keuze. Mijn mama en mijn vriendin hebben rustig in de zeteltjes kunnen zitten met een glaasje wijn en wat snackjes en achteraf hebben we allemaal nog een glaasje champagne gekregen. Ik ben daarvoor ook bij Lilian Claes geweest in Herentals, weinig keuze en niet zo'n gezellige winkel. Ook was ze nogal opdringerig toen ik zei dat ik er nog is over wou nadenken.
Groetjes
Joke
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
29-11-2008 13:58:33
Ik ben in alle drie de winkels geweest. Bij Cermo waren ze heel vriendelijk en mocht ik alles passen wat ik mooi vond. Bij Lilian Claes was ik op 10 minuten buiten zonder ook maar iets te passen. Ik had foto's mee en de verkoopster (een oudere vrouw) keek hier zelfs niet naar. Ik was hier toch heel ontgoocheld. Van Le Chapeau ook niets dan goeds. Toffe sfeer, vriendelijke verkoopsters en een goede service. Ik had doorgegeven dat ik één bepaald kleed van Rembo wilde passen, maar dit was nog niet in de winkels. Bij Le Chapeau hebben ze ongeloofelijk veel moeite gedaan om dit toch bij hen te krijgen zodat ik het kon passen. Uiteindelijk stond het mij niet, en dit was ook geen enkel probleem. Ik heb uiteindelijk hier mijn kleedje gekocht. Ik had, net als Sanne hieronder, ook Godelieve als verkoopster en zij heeft mij fantastisch geholpen. Zij heeft mij kleedjes alle kleedjes laten passen die ik wou en gaf eerlijk haar mening over alles. Ik kan niet wachten tot ik mijn kleedje terug mag gaan passen.
Vanessa 24/10/09
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|