TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
28-11-2008 9:08:43
Hoi,
Ik heb geen ervaring bij één van de winkels die je vermeld hebt, maar heb ondertussen wel al bij drie winkels gaan passen... Tot nu toe hebben ze nergens pasgeld gevraagd en ik heb ook nog niet gekozen... Begin bridezilla te worden wat mijn kleed betreft ;-)
In twee winkels weten ze dat ik twijfel. In de laatste winkel heb ik gevraagd of ze een pasmodel kunnen laten komen van een bepaald kleedje en daar krijg ik vandaag antwoord op. Als het niet gaat, dan kan ik dat bewuste kleedje wel nog in de eerste winkel gaan passen maar daar ga ik het zowiezo niet bestellen wegens hun zeer onbeleefd en onvriendelijk gedrag ! Op 20/12 heb ik een laatste afspraak in een vierde winkel... Ik weet het, begint mss wat veel te worden, maar ik wil echt wel HET kleed. Dus bij deze, neem je tijd, laat je niet overrompelen door verkopers en geniet van het passen !!!! Mijn papa zei me gisteren dat ik maar 1 keer trouw en dat ik dat dan moet doen in een kleed waarvan ik overtuigd ben, dus...
Have fun !!! Groetjes
|
|
Patricia
14-2-2009
|
28-11-2008 10:02:39
Mijn kleed komt uit Le Chapeau, met de andere winkel heb ik geen ervaring (al ken ik iemand die heel tevreden was van Cermo en daar haar kleed gekocht heeft). Je moet geen pasgeld betalen, en terugkomen is zeker geen probleem. Ik had een afspraak bij Le Chapeau gemaakt en direct daarna bij JPC. Ik had mijn kleed gevonden in Le Chapeau, maar toen ik zei dat ik nog ging wachten met te bestellen omdat ik nog naar JPC moest, hebben ze daar niet moeilijk over gedaan. Na JPC was ik helemaal zeker (super onvriendelijk + onbehulpzaam) en heb ik opnieuw een afpraak gemaakt om het kleed te passen. Je moet misschien geluk hebben met de verkoopster, maar de 'mijne' (Aude) was suuuuper vriendelijk. Dus ik kan het zeker aanraden!
|
|
Annelies
17-4-2009
|
28-11-2008 10:19:43