Terug naar overzicht
- cornelis van wetteren heeft bussen en limo's. Deze doen eveneens ceremonie.- de ras van lede heeft limo's (zo van die voor 9 personen)- wij hebben gekozen voor een bus van mensen van Welle (adres wil ik altijd eens doorgeven als je dit wenst).Er zullen er nog wel zijn maar dit zijn de meest bekende in de streek en die me nu te binnen schieten.GroetjesInge
Cool... trouw jij ook op 1-4-06? ik ook, en iedereen vindt het bijzonder vreemd om die dag te kiezen, maar het is gewoon leuk!!!Els
Inge,als je me dat adres van die mensen uit Welle effe kan doorsturen.ThxDimi
Hallo Dimi,Wij trouwen op 15/10/2005 en hebben een limo gehuurd bij Lucien Cornelis (www.luciencornelis.be . Hij is de goedkoopste in de streek vonden we. Wij betalen 300 EUR voor 3uur + 20 km. Voor bijkomende uren kost het +/- 20 - 30 EUR erbij, maar dat weet ik niet goed meer. Ik denk dat op de website zijn prijzen staan. We hebben er ook een ceremoniemeester bijgenomen, dat regelt hij ook = 115 EUR. Veel succes met de zoektocht. Nathalieken
Hoi Dimitri,De bus die wij huren (van Welle) is te zien op de website (www.the-spirit.be ).Het zijn drie enthousiaste jonge gasten die een oude lijnbus omgetoverd hebben tot een leuke coole bus. Hun prijzen zijn ook helemaal niet duur.GroetjesInge
Zoek eens op Limo-servicete Iddergem.Beste groetn,www.videomanie.be