Terug naar overzicht
Ik kan dit alleen maar bevestigen! Mijn kleedje komt dan ook van bij hen.Groetjes,Sofie27/6/2009
Hey, ik had vooraf ook al veel negatieve commentaren gehoord over LC, maar ik moet ook zeggen dat ikzelf (tot nu toe)niets negatiefs kan zeggen. Vorige week zaterdag gaan passen met de vriendinnen erbij. De verkoopster heeft me een paar keer apart genomen om te vragen of het allemaal wel ging en hoe ik me voelde. Ze waren helemaal niet opdringerig en zelfs erg begaan. Aangezien ik de knoop nog niet wou doorhakken heb ik een nieuwe afspraak gemaakt. Bij de 2e afspraak gaven ze me toch nog rustig de tijd om de jurk te passen en nog even na te denken. En alhoewel ik van bij het begin gezegd heb dat ik de jurk wou kopen, hebben we toch nog 1.5 uur gepast en overlegd.Laat julie dus niet afschrikken, LC is echt een prachtige winkel met heel veel keuze en de prijzen vallen ook best mee. Veel succes!
Ik had absoluut een slechte ervaring. Maar mijn schoonmoeder is spe was daar eens met iemand anders geweest en toen was de service super!50/50 denk ik...Des te beter dat julli wél goed geholpen zijn!
Mijn kleedje komt ook van bij Le Chapeau (Bree). Ik had ook al een aantal minder goede kritieken gehoord, maar ik kan er echt niets slechts over zeggen! De verkoopster was heel vriendelijk, geduldig en absoluut niet opdringerig.
Ik ben vandaag in Le Chapeau gaan passen. Ik heb gedurende twee uur mogen passen en iedereen was er super vriendelijk!
Ik ben ook bij Le chapeau geweest. Had mijn keuze gemaakt bij de eerste pasbeurt. Toen begon ik tocht te twijfelen. Heb hen gebeld en ik mocht zonder probleem gewoon terug gaan passen. Dit vindt ik toch een groot pluspunt!!! Vaak is verkocht verkocht, dit kan ik van hier niet zeggen!!!