Terug naar overzicht
Proficiat hé en nog heel veel geluk samen toegewenst en een goeie huwelijksreis! En vooral geniet van elkaar!groetjessofie15.07.06
Hoi Mieke,Ook een dikke proficiat van mij, veel geluk en liefde voor jullie beiden.Ons huwelijksfeest (27/05/06) zal ook plaatsvinden in de Residentie in Lichtaart, ik kijk er al naaruit!!!groetjes,Catherine
Een dikke proficiat en nog veel geluk samen. Geniet maar van jullie huwelijksreis!!!Vele groetjes Lieselotte 18.03.06
Een dikke poficiat. Geniet van de reis en ook van elkaar. Ik wens jullie nog heel veel geluk samen.Davne 31/03/2006
proficiat eneen toffe huwelijksreis hegroetjes tanja(23.07.2005)
proficiat mieke en haar man.maak er nog een goede reis van he en geniet nog heel veel.en nog vele mooie jaren gewenstgrts cindy 10.06.2006
Proficiat en geniet van de honeymoon!
Hoi iedereen,wij zijn net als Mieke op 2/7 getrouwd en intussen al terug van onze honeymoon in Australië.En inderdaad : het gaat enorm rap voorbij en het is echt de kunst om je niet op te (laten) jagen en je die dag echt in de watten te laten leggen.Weet je wat gek is ? ik dacht dat ik enorm gestresseerd zou zijn bij het binnenkomen in de kerk, maar dat was echt wel het omgekeerde : ik dacht "alles is voorbereid en er kan gewoon niets mislopen, dus go for it !"En daardoor heb ik zelfs het openingswoord gedaan met mijn man aan mijn zijde ! Super gewoon !Morgen mogen we de foto's gaan bekijken, ik zie er vol spanning naar uit !Als tip zou ik zeggen : relax,geniet met volle teugen op ieder moment van DE dag van je leven en wees gelukkig dat je de ware gevonden hebt !!Veel groetjes aan iedereen !Isabelle (al 27 dagen gelukkig getrouwd)