Terug naar overzicht
Hey! Ja, inderdaad,goeie vraag! Ik trouw in september, en dan kan het ook al koud zijn hè! Dus ik ga binnekort nog eens naar m'n trouwkleed kijken om de schoenen enz te kopen, en ik ga vragen aan de verkoopsters wat er het beste bijpast! Want ik denk uit alle mensen zij meer raad kunnen geven, aangezien elk kleed anders is hè!Succes!
Hey,Ik trouw ook in maart en wij voorzien een klein jasje uit dezelfde stof als mijn jurk. Het is een bolero-model met lange mouwen zodat mijn rug en armen toch bedekt zijn wanneer ik naar buiten moet.GroetjesJoke28/03/09
Hoi!Ik koos voor een bolero jasje met lange mouwtjes in ongeveer dezelfde stof als m'n kleed. En ik heb hier geen moment spijt van gehad!!!!!! Het deed écht deugd... Niet twijfelen, want kou hebben op je trouwdag is niet plezant denk ik!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hallo!Wij trouwen op 21 maart en ook ik heb een bolero-vestje met lange mouwen in zelfde stof als kleed. Beter toch iets voorzien want het kan nog koud zijn dan!!Groetjes,Barbara
Ik had een rode sjaal, niet zo dik omdat het nog begin september was. Maar heb hem dubbel en dik nodig gehad. Omdat het rood en opvallend was, is hij ook aangebleven tijdens de fotoshoot.GroetjesHeidi
Hallo,Ik trouw op 28/03 en ga een sjaal laten maken die dezelfde kleur heeft als het kostuum heeft van mijn vriend. uiteraard past dit mooi bij mijn kleed hé! :-)
Hallo,Ik trouw op 17 januari, putje winter dus en zat bijgevolg met hetzelfde probleem. Ondertussen vond ik na een lange zoektoch de idéale oplossing : een mooie, lange en dikke sjaal in mohair van Chine (champagnekleur): niet goedkoop maar achteraf kan je er nog alle kanten mee uit! Hopelijk heb je iets aan deze tip en nog véél succes met de voorbereidingen... Sandy
je kan ook in de winkel een bijpassend jasje laten maken. ik heb dat laten doen. (zijn in mei getrouwd) en was HEEL BLIJ met mijn jasje!!!Koud dat ik het anders had gehad...ze maken dat dan van dezelfde stof als je kleed. Bij mij kwam de stof van ian stuart en E&R heeft dat jasje dan gemaakt