Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bolletje???

29-11-2008 10:09:49
Hoi lieve dames,

het klink mss belachelijk, maar al héél mijn leven ben ik superfan van de kampioenen. Ik was dan ook meteen verkocht toen markske en bieke met hun 'bolleke' naar de kerk reden. Heb gezegd...zo wil ik het ook.. Nu ja dames, nu zijn we zover... en iedereen tegen wie ik het zeg begint te lachen. Is dit dan zo vreemd om een klein lief autootje te willen trouwen?
Weet iemand of dat wel kan, waar je zo"n wagentje vindt?

groetjes

Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 447

Els

Meld misbruik29-11-2008 11:04:46

Hey!

Dat is zeker niet gek! Als jij dat graag ziet en het is haalbaar, dan moet je dat zeker doen...

Kijk eens eerst van welk merk dat wagentje is en dan zoek je naar oldtimer-clubs op het net. De eigenaars van zo'n wagen zijn meestal super fier als hun auto voor zo'n gelegenheid de show kan stelen!

Succes!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

B&J
22-8-2009
 Meld misbruik29-11-2008 18:00:41

als ik het goed voor heb is het een fiat 500, als je op het internet surft ga je deze zeker vinden

mvg Jirka

regina
10-4-2010
 Meld misbruik3-12-2008 13:31:29

Hey

Ik weet niet of het helpt of van waar je bent, maar op weg naar Planckendael (mechelen) kom je op een hoek aan verkeerslichten langs een plein vol kleine autotjes. Het zijn er wel niet zo'n als Marcske had. Geen idee of die man ze ook verhuurt.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...