Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

29-11-2008 10:15:25
hey,
wij trouwen 12/09/09. Moet je nu echt al gaan kijken voor een bruidsjurk of kan je wachten tot januari? Zijn er dan ook solden of is dit de moeite niet? Ik ben aan het proberen enkele kilootjes te verliezen daarom zou ik liever nog even wachten.x

Lorianne

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 484

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik29-11-2008 10:38:19

Hoi,

Wij trouwen een weekje na jullie, de 19e...
Ik ben ondertussen al drie keer gaan passen, maar DE jurk nog niet gevonden.
De meesten raden mij aan tegen januari, ten laatste februari definitief te beslissen.
Het ene merk levert op 3 maanden, het andere op 6, dus ja.
Hoe dan ook, de meeste zijn ook eerlijk en zeggen als het DE jurk is, bestellen is de boodschap.
Laat je gewoon niet opjagen en neem je tijd.
Het is wel leuk jurken passen, dus als et te veel kriebelt, doen !!!
En die kilootjes gaan er wel af!

Veel succes

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik29-11-2008 10:51:00

Hoi
Wij trouwen op 04/09/09 en zat onlangs met dezelfde vraag. Veel winkels hebben nu al nieuwe collecties. Ik heb alvast afspraken gemaakt voor 06/12 en 13/12. Iedereen zegt dat het geen probleem is als je enkele kilootjes verliest ondertussen want ze kunnen dat toch verstellen. Ik vraag het zowiezo ook nog eens na als ik ga passen.
In principe heb je tijd tot januari-februari, maar ik wilde geen risico nemen voor het geval ik mijn goesting niet direct zou vinden.
Succes nog met het regimen! Bij mij lukt het niet zo goed ;-(
xxx

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik29-11-2008 11:04:46

Het Lorianne,
Wij trouwen 25/07/09. Ik was in oktober 2 keer gaan passen en heb vorige donderdag mijn droomkleedje gevonden. De verkoopster zei mij dat het vrij nipt was. Begin mei kan ik voor mijn eerste pasbeurt en dan wordt het kleed aangepast tot het perfect is. De winkel gaat in juli ook wel 3 weken met verlof.
De verkoopster zei ook wel dat hoe laat je ook komt ze altijd wel iéts kunnen regelen, maar dat de keuze beperkter wordt naarmate de leveringtijd moet worden verkort...
Ik denk dat je inderdaad februari als limiet kan zien zonder je zorgen te maken...

Veel plezier met het passen!!

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik29-11-2008 13:18:15

Wij trouwen op 22/8 en ik heb mijn bruidsjurk begin november gekozen. Ik zou je aanraden om op je gemak hier en daar al te gaan kijken. Ik denk dat het van merk tot merkt afhangt hoe lang je moet wachten op je kleedje. Je moet ook niet op je ideale gewicht zijn om een kleed te kiezen. Ik vroeg dat ook aan de verkoopster en als ik tegen mijn trouwdatum een paar kilootjes kwijt ben (ik hoop op 3kg), kan dat zeker geen kwaad.

Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik29-11-2008 16:13:54

Hey Lorianne
Wij trouwen op 17/10/09 en ik dacht eerst dat ik ook nog wat tijd had, maar toen ik onlangs op een trouwbeurs was, zeiden ze mij dat als je na december, in de soldenperiode van januari zou komen, er dan misschien van bepaalde nieuwe kleedjes de stoffen al kunnen uitzijn... Ik heb half december mijn afspraken gemaakt.
Ik probeer ook om enkele kilo's te verliezen, en daar ben ik nu al mee bezig. Als de pasbeurt dan volgt binnen enkele maanden, dan hoop ik om nog wat extra's kwijt te zijn tov nu. Dat werkt zeker stimulerend om vol te houden. Succes!

Mieke
16-5-2009
 Meld misbruik29-11-2008 17:13:02

hallo,

wij trouwen in mei 2009. Ik kon niet vroeger dan november mijn jurk gaan kiezen omdat ik pas op 20 oktober ben bevallen. MAar zijt maar gerust, ik was zelfs nog op tijd om een jurk te kiezen. Je zeker niet onder druk laten zetten!!

Dominique
12-9-2009
 Meld misbruik29-11-2008 20:22:53

Hey! Super ook een bruidje in spé dat op 12/09/09 trouwt! Leuk om dit te weten. Ik heb m'n trouwkleed in September gekocht, en daar vertelden ze me dat ik zeker niet te vroeg ben, want voor sommige jurken duurt het langer dan 9 maanden om ze in België te krijgen! Dus als ik van jou was, zou ik toch al een afspraak maken, je pasbeurt is toch pas 3 maanden voor de trouw! Don't worry! Dan zijn die kilo'tjes er wel af!!

tamara
25-9-2009
 Meld misbruik30-11-2008 10:04:20

hey wij trouwen 25/09/2009 en ik heb men kleedje toch ook zl ze om zeker te zijn
je pasbeurt is toch een 3 maanden voor je trouwt

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik30-11-2008 12:13:33

Hoi,
wij trouwen ook op 12-09-09, en ik heb vorige maand mijn kleed gekocht! Mijn eerste pasbeurt is begin juni. Ik ben vroeg gegaan omdat de nieuwe collecties uitkwamen, om toch nog veel keuze te hebben. Maar je moet niet persé zo vroeg gaan hoor! Hou er gewoon rekening mee dat de wachttijden gemiddeld 6maanden zijn.
Veel plezier met de voorbereidingen!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info