Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fiat 500 huren

29-11-2008 12:42:39
Hoi dames, door een bemoedigende reactie van de lieve dame om mijn vorig berichtje is hier een nieuwe vraag...

Ik zoek een fiat 500 om te huren regio brugge.

Alle reacties welkom

groetjes
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1423

Els

Meld misbruik29-11-2008 15:25:55

Hey!

Hier Els terug ... ( :-) )

Mail me even op elsvdb21@hotmail.com , misschien kan ik je helpen... Ik werk nl zelf bij Fiat ...

Groetjes,
Els

25 oktober 2008

B&J
22-8-2009
 Meld misbruik30-11-2008 9:39:54

Hey Sophie

hier jirka terug, als je naar de volgende site surft www.rslp.be en je klikt verder op gallery en daarne huwelijksfoto's,
dan ge je je bolleke in een knalgele cabrio vinden,
het is een bureau dat deze verhuurt, misschien wel iets voor jullie

mvg Jirka

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-12-2008 10:35:47

hey Sophie!

SUPERKEUZE!
Italiaantjes zijn de maks als bruidswagens!
Wij hadden zelf een Alfa Romea Giulietta!

Ze zijn jammer genoeg wel moeilijk te vinden tussen de ceremoniewagens. Althans dat is onze ervaring ermee.
Wij hebben oldtimerclubs aangeschreven en zo iemand gevonden die met zijn wagen wilde rijden.
Als je een nieuwe 500 wil kan je altijd eentje gaan huren zeker?
Maar ik veronderstel dat je voorkeur naar de oldtimer uitgaat?

Veel succes met de zoektocht in ieder geval!!

tine
14-5-2010
 Meld misbruik27-12-2009 20:12:00

Hallo mensen,

Ik heb dezelfde vraag ook voor Brugge op 14 mei 2010, kent iemand goede adressen, bv. bij privépersonen?

Mvg,
Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...