Terug naar overzicht
Hey!Hier Els terug ... ( :-) )Mail me even op elsvdb21@hotmail.com , misschien kan ik je helpen... Ik werk nl zelf bij Fiat ...Groetjes,Els25 oktober 2008
Hey Sophiehier jirka terug, als je naar de volgende site surft www.rslp.be en je klikt verder op gallery en daarne huwelijksfoto's,dan ge je je bolleke in een knalgele cabrio vinden,het is een bureau dat deze verhuurt, misschien wel iets voor julliemvg Jirka
hey Sophie!SUPERKEUZE!Italiaantjes zijn de maks als bruidswagens!Wij hadden zelf een Alfa Romea Giulietta!Ze zijn jammer genoeg wel moeilijk te vinden tussen de ceremoniewagens. Althans dat is onze ervaring ermee.Wij hebben oldtimerclubs aangeschreven en zo iemand gevonden die met zijn wagen wilde rijden.Als je een nieuwe 500 wil kan je altijd eentje gaan huren zeker?Maar ik veronderstel dat je voorkeur naar de oldtimer uitgaat?Veel succes met de zoektocht in ieder geval!!
Hallo mensen,Ik heb dezelfde vraag ook voor Brugge op 14 mei 2010, kent iemand goede adressen, bv. bij privépersonen?Mvg,Tine