Terug naar overzicht
Hey! Leuk, e, je droomkleed vinden? Ik heb het mijne ook al een tijdje en het is er ook één van Pronovias! Ik vind dat ook echt een zeer stijlvolle collectie! Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Hoi,Ik ben heel blij voor je dat je je jurk gevonden hebt.Ik heb mijn kleedje ook besteld bij maxims in mechelen nu ongeveer 4 maanden geleden. Op 4 maart mag ik voor mijn eerste pas gaan. Ik wou dat het al zover was.Groetjeswww.joost-mandy.bruiloftsite.nl
Hey,Ik heb ook mijn jurk bij Maxims gekozen, maar dan in Aarschot. Supergoeie service vind ik. Helemaal niet opdringerig.Ik moet voor mijn eerste pas in april teruggaan. Ik kijk er nu al naar uit!
Poroficiat!En welk kleedje van Pronovias heb je gekozen Lieve?Ik ben zelf een Linea-fan, maar vind bepaalde kleedjes van Pronovias ook heel mooi, vooral die met halter in kant of met bustier in kant. Alleen vind ik de sleep er altijd teveel aan. Ik hou niet zo van lange slepen.xxx
Hey Lieve, proficiat met je kleedje! Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde: heb ook een pronovias gekocht en heb ook 4 winkels gedaan. Ben ook benieuwd naar het model dat je hebt gekocht ;-) Ik heb het model 'harlem'. Groetjes!
Voor de nieuwsgierige mensen het is Reyes geworden... gewoon een prachtig kleed...GroetjesLieve
Hey,ik heb mijn kleedje enkele weken geleden besteld bij Le Chapeau in Antwerpen en het is ook van Pronovias en het is ook Reyes! Ik was helemaal weg van dat kleedje! Blijkbaar hebben we dezelfde smaak...Caroline 12/09/09 te Sint-Niklaas
Hey Lieve,Ik moet zeggen, mooi kleedje! heel stijlvol!
hoi Lieve,proficiat!Ik heb ook een kleedje van Pronovias besteld bij Maxim's in Mechelen (Helecho), en ik vond het ook een super winkel.groetjesKirsten