Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedje gevonden + commentaar winkels

29-11-2008 18:28:24
Hey allemaal...
Het is zover, wij trouwen volgend jaar op 29 augustus en heb vandaag mijn kleedje besteld bij Maxim's in Mechelen.
Het is een Pronovias jurk geworden...
Voor ik mijn jurk heb gevonden heb ik een weg van in totaal 4 winkels afgelegd en denk dat ik ongeveer een 20tal kleedjes heb gepast.
Amiga Pronovias Breda: Ik kan op de verkoopster niets aanmerken ze was zeer lief en zeer hulpvaardig, als een kleedje te klein of te groot was dan zorgde ze ervoor dat het langs voren mooi aansloot en dat je een goed beeld kreeg van hoe het zou passen. De winkel zelf vind ik nogal jammer, alle kleedjes zitten in kasten en je kan dus zelf niet naar de kleedjes kijken de verkoopster neemt er een 5tal die je zelf kiest in het boek. Heb daar mijn kleedje niet gekocht gewoon omdat het daar duurder is dan hier in België (het scheelde voor sommige jurken zelf 400€)
Moderna in Schepdaal: Daar ben ik zeer toevallig beland met een opendeurdag, ik had niet verwacht dat ik zou mogen passen maar dat kon zonder probleem. Daar heb ik HET kleedje gezien en gepast dat het uiteindelijk is geworden. De verkoopster was zeer lief en behulpzaam, maar omdat ik nog 2 andere afspraken had en zeker wou zijn heb ik het daar niet besteld, indien ik geen andere afspraken meer had gehad had ik dat zeker gedaan.
Koonings (NL): Ik zit momenteel zo tussen maat 42 en 44 en in mijn vorige pas ervaringen heb ik nooit het gevoel gehad een buitensporige maat te hebben... daar had ik dat dus wel. Ze hadden zeer veel kleedjes van Pronovias maar allemaal zeer kleine maatjes. Er waren wel 2 rekjes met grotere maten (max 42) maar dat was beperkt. Op het moment dat ik daar langs ging had ik al een goed idee welk kleed ik wou, maar wou er toch nog een aantal andere passen... Na 3 kleedjes begon de verkoopster ongeduldig te worden en me erop te wijzen dat het wel is tijd werd dat ik een beslissing ging maken... en ik moest weten wat ik wou...Ik begon me op dat moment al zeer ongemakkelijk te voelen. Ze vroeg me uiteindelijk welk kleed ik wel mooi vond dat ik al is had gepast... ze hadden het in maat 38, haar letterlijke woorden... Jah dat hoef je niet te passen daar geraak je gewoon niet in... maar ik kon het wel bestellen in een grotere maat... ik hopend dat het kleed er duurder zou zijn dan bij ons en dat was het ook... maar ze wou dezelfde prijs geven als in België en ik mocht ook nog mijn bon van 150€ gebruiken dus dan werd het goedkoper... IK voelde me daar echt zo slecht dat ik blij was dat ik buiten was.
Vandaag bij ik bij Maxim's in Mechelen geweest en mocht er ook heel veel kleedjes passen... zelfs al wist de dame welk het ging worden... heb het als eerste aangedaan in maat 38 (ok wel te klein maar je zag wel hoe het stond)en heb nadien nog vele andere mogen passen zodat ik toch zeker was... van mijn keuze. Heb mijn kleedje dan ook besteld. Mensen waren ook lief en vriendelijk en behulpzaam en ik mocht alle maten proberen.
Zo bruidjes in spé hopend jullie hiermee ook wat van dienst te zijn geweest.

Groetjes
Lieve

lieve
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1101

Lut

Meld misbruik29-11-2008 19:35:09

Hey! Leuk, e, je droomkleed vinden? Ik heb het mijne ook al een tijdje en het is er ook één van Pronovias! Ik vind dat ook echt een zeer stijlvolle collectie! Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik29-11-2008 20:31:00

Hoi,

Ik ben heel blij voor je dat je je jurk gevonden hebt.
Ik heb mijn kleedje ook besteld bij maxims in mechelen nu ongeveer 4 maanden geleden. Op 4 maart mag ik voor mijn eerste pas gaan. Ik wou dat het al zover was.

Groetjes
www.joost-mandy.bruiloftsite.nl

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik29-11-2008 20:43:15

Hey,

Ik heb ook mijn jurk bij Maxims gekozen, maar dan in Aarschot. Supergoeie service vind ik. Helemaal niet opdringerig.
Ik moet voor mijn eerste pas in april teruggaan. Ik kijk er nu al naar uit!

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik29-11-2008 21:41:52

Poroficiat!
En welk kleedje van Pronovias heb je gekozen Lieve?
Ik ben zelf een Linea-fan, maar vind bepaalde kleedjes van Pronovias ook heel mooi, vooral die met halter in kant of met bustier in kant. Alleen vind ik de sleep er altijd teveel aan. Ik hou niet zo van lange slepen.
xxx

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik30-11-2008 11:55:21

Hey Lieve, proficiat met je kleedje! Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde: heb ook een pronovias gekocht en heb ook 4 winkels gedaan. Ben ook benieuwd naar het model dat je hebt gekocht ;-) Ik heb het model 'harlem'. Groetjes!

lieve
29-8-2009
 Meld misbruik30-11-2008 17:14:44

Voor de nieuwsgierige mensen het is Reyes geworden... gewoon een prachtig kleed...
Groetjes
Lieve

An

Meld misbruik1-12-2008 5:23:22

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik1-12-2008 9:01:29

Hey,

ik heb mijn kleedje enkele weken geleden besteld bij Le Chapeau in Antwerpen en het is ook van Pronovias en het is ook Reyes! Ik was helemaal weg van dat kleedje! Blijkbaar hebben we dezelfde smaak...
Caroline
12/09/09 te Sint-Niklaas

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik1-12-2008 11:24:32

Hey Lieve,

Ik moet zeggen, mooi kleedje! heel stijlvol!

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik2-12-2008 14:55:42

hoi Lieve,

proficiat!

Ik heb ook een kleedje van Pronovias besteld bij Maxim's in Mechelen (Helecho), en ik vond het ook een super winkel.

groetjes
Kirsten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...