Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goed nieuws Den eyck in Kasterlee!

29-11-2008 21:58:22
Vrijdag heb ik een bericht gestuurd dat de prijs van de all-in formule die wij wilden met 17% was gestegen. Hierop heb ik direct een mail terug gestuurd dat ik dit er toch wel wat over vond. Zeker omdat wij met een groot aantal genodigden zitten. Gisteren heb ik telefoon gehad dat ze toch zouden zien wat ze konden doen en we ons menu dat we wilden moesten door sturen. Vandaag heb ik goed nieuws gekregen. voor ons menuvoorstel komt er ipv 11,5 euro maar 1,5 euro bij. Ik moet er nu wel bij zeggen dat we niet voor de "duurdere" gerechten hebben gekozen. Maar hier kan ik toch goed mee leven. Eind goed al goed!

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 330

funfoto

Meld misbruik30-11-2008 9:16:01

Kim
21-2-2009
 Meld misbruik30-11-2008 11:19:17

Wij hebben op 21/2 ons huwelijksfeest in Den eyck, eveneens de all-in formule.
In de zomer hebben wij ons menu reeds min of meer vastgelegd. Nu één van de weekends zullen we op een zondag eens langsgaan om een hapje te eten, en concreet alles definitief vast te leggen.
Ik ben benieuwd. Wijzelf hebben van hen niets vernomen van een eventuele prijsstijging.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...