Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgorde? (voor de reeds getrouwde bruidjes)

30-11-2008 8:17:52
Hallo lieve bruidjes,
ik stel deze vraag eigenlijk aan die, die al getrouwd zijn; hoe was jullie indeling vanaf de receptie?? Wij trouwen namelijk in de voormiddag voor de wet, dan gaan we lunchen met de familie en getuigen en dan doen we receptie, vrijzinnige huwelijksplechtigheid en dan diner, aansluitend avondfeest?? Wat raden jullie aan als start uur voor de receptie?? Ik veronderstel niet te laat zodat het diner niet te laat is, om de genodigden die enkel voor het dansfeest gevraagd zijn niet té laat te moeten vragen??
Graag jullie bevindingen.
Natuurlijk ook van de ongehuwde bruidjes !!!
Bedankt,
Nathalie
04/04/2009

Nathalie
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 629

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-11-2008 12:42:52

Bij ons worden recepties meestal tussen 16u en 18u gedaan. Om 19u is dan de ontvangst van de genodigden voor het avondfeest. Je moet wel duidelijk vermelden dat het om 18u gedaan is, anders blijven ze plakken.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-11-2008 14:24:32

Wij zijn om 11 uur voor de wet getrouwd en hadden onze ceremonie om 15.00. Start van ons feest (wij hadden geen aparte receptie, iedereen is gebleven) was om 16.30 (eerst aperitief en een uurtje later aan tafel).
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-12-2008 10:27:18

hey Nathalie.

Onze dag zag er als volgt uit:
11u : burgerlijk huwelijk
11.20u - 13.15u : broodjeslunch met gezin en getuigen
13.30u kerkelijke trouw
17u: receptie
18.30u: receptie voor avondfeest
+-19u: aan tafel gaan
+-23.30u: openingsdans

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...