Terug naar overzicht
@ Funfoto,Zo negatief.@ Kim,Dat komt wel goed. Bij ons is't toch ook goed gekomen. En wij hadden nog helemaal niks doorgegeven van menu. Toen wij de zaal hebben vastgelegd hebben ze gezegd dat de prijzen worden genomen van bij de besprekingen. Dus jullie gaan je helemaal geen zorgen moeten maken hoor.
Hoi CarolinaOnze prijs voor ons huwelijksfeest all in bij Den Eyck ligt ondertussen meer dan één jaar vast, we hadden een fictief buffet samengesteld, we gaan er niet veel meer van afwijken, want het was echt onze goesting. De prijs blijft hetzelfde. Dat hebben we bij het contract laten toevoegen. En daarbij komt wel dat we die prijs hebben gekregen omdat we een groot feest geven voor meer dan 200 personen.Funfoto gewoon negeren! Wat weet die nu van mijn economisch sterke kant.
Ps: Ik ben een andere Kim dan verder terug, maar we doen ons feest ook in Den Eyck op 28/3 volgend jaar. Wij hebben voor de zekerheid, direct onze menu vast gelegd.
@ kim: als je die clausule niet in het contract hebt laten opnemen, kan je zoveel zeggen als je wil, dan reken je op de goodwil van de zaal om de prijzen te houden.Maar dit doen weinig zalen, per jaar komt er wat bij...Anders zou ik nu al een feest vastleggen voor ons zilveren bruiloft, en dan de prijzen van nu behouden...