Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Kim Den Eyck in Kasterlee

30-11-2008 12:08:01
Als jullie je menu in de zomer al wat hebben vastgelegd moeten zij bij deze prijzen blijven. Wij hadden nog niks van menu's doorgegeven.
Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 647

funfoto

Meld misbruik30-11-2008 15:13:57

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-11-2008 17:06:35

@ Funfoto,
Zo negatief.
@ Kim,
Dat komt wel goed. Bij ons is't toch ook goed gekomen. En wij hadden nog helemaal niks doorgegeven van menu. Toen wij de zaal hebben vastgelegd hebben ze gezegd dat de prijzen worden genomen van bij de besprekingen. Dus jullie gaan je helemaal geen zorgen moeten maken hoor.

funfoto

Meld misbruik30-11-2008 18:23:04

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik30-11-2008 19:09:06

Hoi Carolina

Onze prijs voor ons huwelijksfeest all in bij Den Eyck ligt ondertussen meer dan één jaar vast, we hadden een fictief buffet samengesteld, we gaan er niet veel meer van afwijken, want het was echt onze goesting. De prijs blijft hetzelfde. Dat hebben we bij het contract laten toevoegen. En daarbij komt wel dat we die prijs hebben gekregen omdat we een groot feest geven voor meer dan 200 personen.
Funfoto gewoon negeren! Wat weet die nu van mijn economisch sterke kant.

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik30-11-2008 19:19:34

Ps: Ik ben een andere Kim dan verder terug, maar we doen ons feest ook in Den Eyck op 28/3 volgend jaar. Wij hebben voor de zekerheid, direct onze menu vast gelegd.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-11-2008 20:55:19

@ kim: als je die clausule niet in het contract hebt laten opnemen, kan je zoveel zeggen als je wil, dan reken je op de goodwil van de zaal om de prijzen te houden.
Maar dit doen weinig zalen, per jaar komt er wat bij...
Anders zou ik nu al een feest vastleggen voor ons zilveren bruiloft, en dan de prijzen van nu behouden...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...