Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes met een bril

30-11-2008 14:46:44
hallo medebruidjes,
een vraagje aan de bruidjes die een bril dragen en die ook gaan dragen op de grote dag.
Ik ben al naar onze opticien geweest omdat ik een witte bril wou (of toch overwegend wit), maar als ik die opheb, weet ik niet wat ik ervan moet denken en ook de opticien zegt dat ze uit ervaring weten dat het achteraf niet zoveel meer gedragen wordt. Ze raadden me aan om anders een opvallend brilletje te nemen en die kleur te verwerken in het bruidsboeket. Bv een donkerroze bril en dan ook donkerroze bloemen in boeket.
Wat doen jullie?
Lenzen in geen optie, ik kan daar niet tegen en dan heb ik toch complexen over mijn neus want ik vind dat die bril daar instaat ;)
groetjes

Cindy

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 890

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-11-2008 16:52:44

Ik draag ook een bril maar geen sterke. Ik kan nog vrij goed zien zonder bril. Ik weet nog niet goed wat ik ga doen.
Heb je al gedacht aan een bril zonder montuur. Enkel glas vooraan. Die valt dan bijna niet op en je ziet toch nog iets. Een wit montuur is heel scherp en kan volgens mij sterk oveheersen. Het gaat erom dat jij er goed uitziet niet de bril.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-11-2008 16:52:48

Dag Cindy,

Ik weet niet wat voor bril je nu hebt, maar ik heb mijne gewoon aangehouden, heb gene nieuwe gekocht of zo.
Mijn bril is wat paarsachtig, en mijn kleed wit.
Niemand die er wat over zei.
Ik zou persoonlijk nooit een nieuwe bril kopen, alleen maar voor het huwelijk.

Als je dat wel wil doen, kan je eventueel overwegen om zo eentje te nemen zonder montuur, dus enkel armpjes en glas, of eentje met een lichte, onopvallende montuur.

Groetjes
Heidi

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik30-11-2008 17:14:44

Hey,

Ik draag ook een bril maar nooit buiten de klas, de living en de cinema. Ik heb -2 dus ik kan nog redelijk goed zien. Ik vind me absoluut niet staan. Dus bij mij zal het zijn: ofwel eens lenzen proberen ofwel geen bril en dan maar hopen dak de mensen van ver toch wel een beetje herken :p

Maar als ik jou was, zou ik ook je bril aanhouden zoals Heidi zei. Iedereen kent je zo, waarom zou je dan anders gaan doen. Ik denk niet dat de mensen dat zullen merken als je een iets wat ander kleurtje hebt dan je boeket en/of je kleed!

Nog veel succes!!

Groetjes, Laura

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik30-11-2008 18:17:09

Hoi
Ik hoor ook tot de brildragers want ik kan helaas ook niet tegen meer tegen lenzen + ik durf me niet laten laseren. Zonder bril is geen optie want dan zie ik geen steek.
Ik ga ook niet speciaal voor 1 dag een nieuwe bril kopen; ik draag dus gewoon mijn huidige bril met rode montuur.
Heb het er zelf wel moeilijk mee want heb er altijd van gedroomd om toch te trouwen zonder dat ding op mijn neus. Ook al zegt iedereen dat een bril me goed staat, ik wéét dat ik er veel beter uitzie zonder. Maar ja, het moet...
Groetjes
xxx

Cindy

Meld misbruik30-11-2008 20:52:31

bedankt voor de reacties.
zonder bril is voor mij jammer genoeg geen optie want aan beide ogen heb ik iets slechter dan -8. Zonder bril ga ik nog de verkeerde man trouwen ;)
Ik ga zowiezo een nieuwe bril kopen, doordat ik mijn bril constant opheb (behalve voor te slapen natuurlijk) ben ik hem beu, kheb ham al een jaar of 2 dus tegen dat ik trouw is dat al een jaar of 3.
Ik denk dat ik gewoon een bril ga kopen die ik mooi vind en dan ev. zien om die kleur in het boeket terug te brengen of zo.
Mijn ogen laten laseren durf ik ook niet. ik ben bang dat het juist bij mij gaat mislukken en als het dan iets achteruit gaat, wordt het toch echt heel slecht.
Een bril zonder montuur is door mijn sterke glazen dus ook geen optie, ik laat mijn glazen steeds volledig verdunnen, maar zelfs dan blijft er nog een behoorlijke dikte over.
Groetjes
http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/

tine
19-12-2008
 Meld misbruik2-12-2008 7:26:09

Hey cindy,

Ik draag ook een bril, vroeger heb ik
lenzen gedragen, maar door een vrirus in mijn oog heb ik dit moeten stoppen omdat als je dan lenzen verder draagt er ook veel vatbaarder voot bent. Nu had ik gedacht om voor het huwelijk voor 1 dag lenzen te dragen (voor 1 dag kan dit geen kwaad) en heb dit ook voorgesteld aan mijn vriend maar zijn antwoord was resolut neen je draagt nu altijd een bril en voor die dag zou je dan lenzen dragen precies of je iemand anders gaat zijn, das wel waar en ook je ogen en je gezicht staan naar je bril en dit duurt toch wel een week tegen dat dit weg is. Je zou wel een nieuwe montuur kunnen gaan halen maar ik zou niet voor een speciaal model kiezen die dan achteraf niet meer draagt. Mijn bril nu is er één van silouette en het is een doorzichtig montuur maar aan de achtekant is er een zwart streepje in verwerk waardoor de kleur constant met het licht verandert hij is nu twee jaar oud en wekelijk vragen er nog mensen of ik een nieuwe bril heb. ik ben wel gaan kijken voor een nieuwe bril maar toen ik zag dat de mijne nog ik het assortiment zat vond ik dit niet nodig.

veel succes nog

groetjes Tine

www.tineenpeter.bruiloftsite.nl

Karen
4-7-2009
 Meld misbruik9-3-2009 19:56:49

Ik ben blij dat ik hierover iets gevonden heb..ik draag ook een bril,en dan nog een zwart montuur.Het is geen optie om een andere bril te gaan halen,nog maar een jaar oud en dat is allemaal niet goedkoop..
Lenzen mag ik ook niet dragen,had dus gedacht zonder,ik zie tamelijk goed maar vind dat ge dat echt ziet aan mijn ogen,en het risico is ook hoofdpijn.
De opticien heeft ook gezegd dat iedereen mij kent met bril,dus dat dat toch zo geen ramp is..
Ze hebben gemakelijk praten é..

Cindy

Meld misbruik9-3-2009 20:20:09

als je het echt wil kan je hem mss aflaten voor de foto's of zo, maar ik zou toch niet graag mijn huwelijksdag doorbrengen met hoofdpijn...
Ik heb ondertussen een bril laten opzij leggen in de winkel, maar kan me nog altijd bedenken als er nieuwe binnenkomen. Gelukkig ben ik echt wel toe aan een nieuwe bril. Deze is eigenlijk nog niet zo oud, maar al een paar krassen...
De bril die ik heb laten opzij leggen is fushia (geloof ik), toch een kleur die ook in bloemen bestaat.

@ Karen: zwart is idd wel zwaar, maar ik weet niet welk kleur je kleed gaat zijn, mss een zwarte ceintuur of zo erin verwerken? Of heb je geen oudere bril meer liggen en een goedkoop montuur kopen en de glazen van je oude bril erin laten verwerken, dan valt de prijs nog mee en heb je 2 brillen om eens af te wisselen?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...