Terug naar overzicht
zijn er afgelopen weekend geweest, ruime keuze, zeer geduldige man... wij zijn uiterst tevreden!
hebben zij ook van die matte trouwringen in witgoud die en zo "gekreukt" uitzien?
hey lobke,zal ff de site geven, kan je eens kijken of er de ring bijzit die je bedoelt.die hebben wel geen winkel.je gaat naar hun thuis of zij komen naar jou thuis.http://www.trouwringen18k.be/
Er staan inderdaad heel mooie ringen bij... de prijs zal waarschijnlijk navenant zijn? Heeft iemand al zo iemand naar huis laten komen?Groetjes,Inge (1/8/2009)
Wij waren net in Antwerpen op de laatste dag van hun winkel. Onze keuze was direct gemaakt (hadden op voorhand al vanalles bekeken) en we hebben er een leuke korting bij gekregen. Heel vriendelijke mensen, behulpzaam zonder zich op te dringen.
wij zijn zaterdag gaan zien voor trouwringen! een leuke maar vermoeiende job vond ik! hebben 2u in de winkel gestaan. wij hadden na een tijdje schitterende ringen van perles d'amour dacht ik... de damesring van een gouden ring met een brilliant van een 4mm 18karaat. die zou zo'n 1015€ kosten. de heren ring net zoals de damesring zonder brilliant met blinkend en mat koste uiteindelijk 760€. toen viel onze mond zowat open!!!
ik heb zelf eens een mailtje gestuurd naar 'perle d'amour' om info te vragen over de prijs.ze hebben al gouden ringen voo 270 euro per koppel. het zijn dan wel zeer lichte ringen maar ze hebben voor elke budget wel iets dus.
sanne - perles d'amour is geen merk, maar een juwelier (die vroeger een winkel had). hij heeft nu 14 collecties (waaronder de meest courante - aurodesign, dora,...). je kan naar hem thuis gaan, of vragen dat hij met de dummies naar jullie komt. heel geduldige man, je kan gerust zeggen: we willen 400 euro uitgeven voor de 2 ringen, of 2000 of ... hij heeft zeer veel! hij geeft ook zeer goede tips, en zoekt ringen die bij elkaar passen (bv jij vindt de vrouwenring van setje A het mooist, maar je vriend absoluut niet, dan zoekt hij met jullie naar een gepast compromis!) heeft glanzende, matte, geschuurde, tweekleurige, witte, gele,... kortom: héél veel (we hebben ong 800 ringen gezien - dat is echt de moeite hoor!)