TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanderijn
|
30-11-2008 21:21:16
Dag Marlies, ik werk als professioneel muzikante (begeleidster) geregeld samen met een zangeres, zowel modern als klassiek repertoire. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen, Sanderijn
|
|
Tom
|
1-12-2008 9:39:50
Dag Marlies
Neem ook zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.be . Wij zijn een koperkwintet dat heel regelmatig samenwerkt met een zangeres (zie luistervoorbeelden met zang!)
Contacteer me gerust voor meer info! Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Evi
30-5-2009
|
1-12-2008 9:50:16
Wij hebben voor soulroom gekozen. Ze zijn van Beernem en helemaal niet duur. Je kan demo's beluisteren op hun website www.soulroom.be Je kan ook es naar een repetitie gaan luisteren om ze live te horen. Heb dat gedaan omdat ik dacht dat een demo en live zang nog heel verschillend kan zijn. Maar live zijn ze al even goed als op de demo.
grtjs
|
|
Lientje
8-11-2008
|
3-12-2008 10:26:19
Wij hadden Amantes en die waren ronduit fantastisch. Iedereen, jong en oud was echt laaiend enthousiast over hen.
|
|
Ilse
|
4-12-2008 11:30:06
Dag Marlies,
Misschien kan Yune jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
4-12-2008 15:03:24
Hey Marlies,
Als je houdt van muziek met soul luister dan eens op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Je kan me mailen voor meer info: jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes, Jozefien
|
|
Wouter
|
5-12-2008 9:58:43
Hey,
Duas is een akoestische live band dat wekelijks huwelijksvieringen verzorgt over heel België.
Meer info op www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Marianne
|
5-1-2009 22:20:53