TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanderijn
|
30-11-2008 21:21:16
Dag Marlies, ik werk als professioneel muzikante (begeleidster) geregeld samen met een zangeres, zowel modern als klassiek repertoire. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen, Sanderijn
|
|
Tom
|
1-12-2008 9:39:50
Dag Marlies
Neem ook zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.be . Wij zijn een koperkwintet dat heel regelmatig samenwerkt met een zangeres (zie luistervoorbeelden met zang!)
Contacteer me gerust voor meer info! Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Evi
30-5-2009
|
1-12-2008 9:50:16
Wij hebben voor soulroom gekozen. Ze zijn van Beernem en helemaal niet duur. Je kan demo's beluisteren op hun website www.soulroom.be Je kan ook es naar een repetitie gaan luisteren om ze live te horen. Heb dat gedaan omdat ik dacht dat een demo en live zang nog heel verschillend kan zijn. Maar live zijn ze al even goed als op de demo.
grtjs
|
|
Lientje
8-11-2008
|
3-12-2008 10:26:19
Wij hadden Amantes en die waren ronduit fantastisch. Iedereen, jong en oud was echt laaiend enthousiast over hen.
|
|
Ilse
|
4-12-2008 11:30:06
Dag Marlies,
Misschien kan Yune jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
4-12-2008 15:03:24
Hey Marlies,
Als je houdt van muziek met soul luister dan eens op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Je kan me mailen voor meer info: jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes, Jozefien
|
|
Wouter
|
5-12-2008 9:58:43
Hey,
Duas is een akoestische live band dat wekelijks huwelijksvieringen verzorgt over heel België.
Meer info op www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Marianne
|
5-1-2009 22:20:53
Dag Marlies, Mag ik OCTET IN SPE toevoegen aan je lijstje? Wij zijn een trio uit Antwerpen die elke viering persoonlijk en warm maken via contrabas, gitaar en zang. Wil je meer info, mail dan even vrijblijvend naar marizang@telenet.be muzikale groetjes Marianne
|
|
Natalia
|
24-1-2009 23:43:09
Zangeres Alina!
Zeker een aanrader!
Professionele live zangeres 100 euro. Optie met live toetsenist 200 euro.
Geen extra kosten (installatie-, verplaatsingskosten en btw inbegrepen)
Nummers naar eigen keuze!
www.alina.be
|
|
Kris
|
28-1-2009 14:26:53
Beste Marlies,
Art-Times verzorgt livemuziek voor zowel huwelijksvieringen, recepties, feesten, enz. Wij werken enkel met conservatoriumgeschoolde, professionele muzikanten om de kwaliteit te garanderen. Alles is mogelijk: popsongs, klassiek, jazz; in meerdere bezettingen: gitaar-zang-piano, viool-zang-piano, strijkkwartet, blazerskwintet,... De muziekkeuze is ook volledig vrij. Neem vrijblijvend een kijkje op onze site: www.art-times.be , of contacteer ons indien u een kijkje wenst te nemen in onze huwelijksbrochure, voor een vrijblijvende offerte, of een live beluistering op afspraak.
Met vriendelijke groeten, en veel succes gewenst met de zoektocht.
Kris
info@art-times.be
|
|
Debby
8-8-2009
|
29-1-2009 15:12:06
Hey,
Wij hebben net Eaze geboekt, zijn bij hen thuis gaan horen, omdat we uit ervaring al hadden gemerkt, dat er een verschil was live, tegenover een demo ;-))
www.eaze.be
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
sarah
|
2-7-2009 0:35:25
Hallo,
Ik ben een zangeres die graag zou zingen op jou bruiloft/mis. We zijn maar met zen 2tjes, zang en gitaar. Dus eerder achtergrond gericht. het zijn Mooie rustige nummers, die je met ons samensteld, die vrij puur gebracht worden. Alleen zang en gitaar... ik, Sarah ben 23 en zing al zeer lang en Carlos, 27 en speelt prachtig gitaar. hier kan je een eigen nummer van ons horen, om een idee te hebben van hoe we klinken.
http://www.youtube.com/watch?v=nAZVO9YXErg
Natuurlijk zingen we op jou bruiloft covers die we met jou samensellen.Ook de prijs is te bespreken en niet duur sinds we dit graag doen...
Alvast bedankt en veel geluk,
groetjes Sarah
sarahbudts@gmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|