Terug naar overzicht
denk dat er wel meer bruidjes zijn die dit kennen. mijn verloofde is ook zo. Hij vind alles maar goed wat ik doe, soms idd heel vervelend. zeker omdat ik altijd al over alles zoveel twijfel.maar ik heb hem dat is goed duidelijk gemaakt hoe ik me erover voelde, nu doet hij toch al iets meer moeite om eens mee te helpen. hopelijk helpt dit bij jou ook!alvast nog veel succes met alles!!groetjes
hey StefanieVoor een vrouw is de tralala en het uitkijken naar veel belangrijker dan voor de man.Allé of toch vaak.Een man bedoelt daar niets slechts mee, dat is nu eenmaal het verschil in geslacht. Ze kijken uit naar die dag, maar al die heisa errond hoeven ze helemaal niet. Zeg hem gewoon eens dat jou dat stoort. Aangezien jullie gaan trouwen kan je daar wel over praten hé!Probeer het je niet te zeer aan te trekken. Zolang hij mee blijft beslissen over de belangrijke dingen... ik weet het, het is niet altijd plezant en soms zou je samen eens volledig willen opgaan in het fantaseren, maar ik denk dat een man daar doorgaans minder behoefte aan heeft als een vrouw.
Zeker herkenbaar wat je zegt. Mijn vriend is voornamelijk bezig met onze bouw en ik regel alles voor de trouw (vind ik wel best ;-)). Als ik zijn mening wil of over de trouw wil praten, krijg ik meestal veel beeld en weinig klank. Vandaar dat ik geregeld op forums post en met mijn vriendinnen/collega's erover babbel. Zoals Liesbeth al aanhaalde, zijn veel mannen hier niet erg in geïnteresseerd; da's gewoon de aard van het beestje.
hey,bij mij is het ook zo, maar ik lig daar niet wakker van ik mag mijn zin doen en als het niet goed is zegt hij het wel.meestal krijg ik toch mijn zin.veel succes nog met de voorbereidingenlieven en daisy25/09/2009
Het is bij ons ook zo dat ik met dingen aankom zoals de fotograaf of het vervoer... We bekijken het dan samen maar het initiatief komt altijd van mij. Ik ben daar ook gretig in, wil niet te lang wachten om alles te regelen en vind het ook fijn om te doen. We hebben wel afgesproken dat we elk apart een voorlopige versie van de viering maken. Daarbij wil ik zijn input, niet dat hij gewoon ja (of neen) zegt op mijn voorstel. We zullen na de kerstvakantie zien wat ervan geworden is...Misschien kan je ook zo iets afspreken? Geef hem bepaalde taken of opdrachten.