TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
1-12-2008 14:29:19
Hoi,
Een goede vriendin is in oktober getrouwd in een kleedje van Kaat Tilley en het was op haar lijf geschreven. Sorry voor de uitdrukking. Voor haar was het het perfecte kleedje, maar voor velen is dat een aparte stijl. Gewoon uw gevoel volgen zou ik zeggen !!!
Groetjes
|
|
s
1-6-2007
|
1-12-2008 19:00:54
Aha, eindelijk iemand die naar Kaat Tilley vraagt!! Ik ben zelf al een poos getrouwd en ik denk dat dit de eerste keer is dat iemand er iets over vraagt!!
Ik vind de kleedjes van Tilley echt prachtig!!! Al is het zoals hier reeds gezegd wel een stijl die je moet aanstaan.
Zelf had ik geen bruidskleedje van Tilley, maar een kleedje uit haar gewone (nu ja, gewoon is niet echt het woord dat je bij Tilley kan gebruiken) collectie. Ik ben in de solden geweest in januari en was de eerste klant in de winkel. Ok, toegegeven ik stond met mijn neus tegen het glas, zodat ze de winkel 5 minuten eerder hebben geopend omdat anders heel de venster vol vetplekken ging staan van mijn voorhoofd en neus. Ik moest en zou daar eerst binnen zijn. Ik werd ongelooflijk goed geholpen! Ik denk nu nog vaak aan die mevrouw haar adviesen. Ik had de zakenpartner van Tilley. Dus ik denk dat die niet veel in de winkel staat en er echt goesting in had om eens winkeljuffrouw te spelen. Misschien heb ik daar tijdens de solden wel veel geluk mee gehad. Ik heb in de winkel maar één kleed gepast en dat was het! Die verkoopster bekeek me, stelde wat vragen en haalde een solden kleedje van een paspop. En dat was hét kleed voor mij! Pastte bij mijn persoonlijkheid en figuur.
Jaa, ik ben echt nog steeds zooo blij met mijn speciaal kleed!! Ik heb ofwel van ver verontwaardige blikken gezien. Zo van 'help, in wat trouwt die', dus die mensen zeiden niets over mijn kleed. Maar er zijn er ook heel gemeend komen zeggen dat dat echt bij mij pastte!
Ik wilde helemaal geen wit kleed, maar toen ik die witte bruidsjurken zag hangen begon ik bijna te twijfelen. Maar het werd dus fucsia met rode en paarse bloemen en rode pareltjes. :-D
Succes met je zoektocht en ik hoop dat het bij jouw daar even goed gaat meevallen als bij mij!
|
|
Valerie
2-5-2009
|
4-12-2008 22:35:31
Ik heb er eentje gekocht in oktober, ook in Brussel. De verkoopsters zijn er echt vriendelijk en staan je met raad en daad bij. In januari mag ik terug om gaan te passen, ik zie er al naar uit. Ik mocht passen zoveel ik wou en heb elk trouwkleed gezien. Op de duur wist ik niet meer wat kiezen, nu voelde ik mij fantastisch goed in mijn kleed, ik voelde mij een echte prinses.
Groeten, Valerie
|
|
lien
3-10-2009
|
6-12-2008 20:47:59
Hey,
Mijn mama en ik zijn dit weekend in de winkel in Antwerpen gaan zien. Moet zeggen dat er prachtige jurken en deux-pièces hingen. Heb een tweetal stukken mogen passen die mij enorm aanstonden. Had ik er financieel beter voorgestaan (je moet toch rekenen op minimum 2300€), had ik mijn kleed zeker daar gekocht.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|