Terug naar overzicht
nee, ik niet, maar ik kan je wel zeggen dat ik je zal opvolgen... ik trouw 1-4-06...
Dag DavineIk werk in Damme, in Huyse de grote Sterre, dus ik zal je wel zien trouwen! (Ik zie er zo veel trouwen vanuit mijn raam!)GroetjesVicky
En ik zal eveneens niet lang na jullie trouwen...1 april!!!alvast veel succes met alle plannenciaoDimi
Els en dimitri waar trouwen jullie. En jullie ook alvast veel succes met de voorbereidingen.Davine
hoi davine,ook wij trouwen volgend jaar. Niet op 31 maart weliswaar maar ben gewoon eens nieuwsgierig vanwaar in damme jij afkomstig bent. Ikzelf ben van lapscheure, mijn vriend van sijsele en nu wonen we in donk. (we trouwen voor de wet in maldegem, maar in sijsele voor de kerk)veel plezier alvast met de voorbereiding van jullie huwelijk, ik zal je hier waarschijnlijk nog wel eens tegenkomen... ;-)groetjes, Stefanie
Dag Stefanie,Ik ben van Moerkerke en mijn vriend van Sint-Rita.Misschien ken je hem wel , Kurt Boerjan. Hij werkt in Lapscheure bij Patric Nayaert. We gaan binnenkort naar ons huisje in Sint-Rita verhuizen. Als je vragen hebt in verband et de voorbereidingen mag je ook altijd mailen. Groetjes DavineVinetje@hotmail.com
hihi, nu weet ik wie je bent, denk ik...(allez, van zien bedoel ik dan) De broer van Kurt, Bart, kent me zeker wel... ;-) groetjes! Stefanie
dag stefanie,Kurt kent jou. Alle we gaan elkaar wel eens tegen het lijf lopen en anders horen we elkaar hier wel nog eens.groetjes
Davine,wij trouwen in Boechout, da's in de buurt van Antwerpen!groetjes, en ik zal op jullie dag enorm zenuwachtig zijn!!!Els
Hey, Wij trouwen op 24 juni 2006, wij zijn van Antwerpen en ons feest is in Vremde ( bij Boechout )Groetjes Cindy
HOIWIJ GAAN OP 10.06.2006 TROUWEN IN MERKSEM BIJ ANTWERPEN EN ONS FEEST IS IN RIJKEVORSEL.veel leut in de voorbereidingen noggrts cindy