Terug naar overzicht
een beetje een tent huren kost geld ... wat wel te overwegen is, is bijvoorbeeld een van de forten rond antwerpen. Fort IV in Mortsel bijvoorbeeld. Dat is buiten en reeds overdekt.cheers, dj LeBart
Dit zijn zalen met een 'buitengedeelte', ik hen ook eens iets gehoord over een lokatie met tenten langs een rivier, ik dacht in de buurt van Lier.Outfort in HobokenLaarhof in Schelle
annemie bedoelt de beemden in nijlen, bij lier, wel leuk!
Wij gaan eten, lasershooten en daarna dansen in een mini-discotheek (allemaal in hetzelfde gebouw), Experience te Sint-Job (Brecht)
Superlief dat jullie allemaal zo snel reageren. Wat is dat lasergedoe? Is dat zoiets als paintballen? De beemden hadden we ook al gevonden, offerte aangevraagd en we houden de fortjes ook nog in optie. Dat van Hoboken is wel duur. Een andere optie is nog dat iemand van de familie zijn tuin ter beschikking zet, onze eigen tuin is te klein. Het vergt dan wel wat meer organiseerwerk maar ik vind dat eigenlijk allemaal leuk werk. Ik had nooit gedacht dat wij ooit zouden trouwen dus ik vind het allemaal wel heel grappig ineens.Ideetjes en ervaringen blijven welkom!