TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanne
25-7-2009
|
1-12-2008 11:41:56
Hey Dominique,
Zonde van je slechte ervaring! En dat terwijl bruidsjurken passen zo'n fijne ervaring is! Ik moet zeggen, ik had ook 1 slechte ervaring (Le Chapeau in Antwerpen). Uiteindelijk hebben wij de commentaar van de arrogante verkoopster genegeerd. Ze wou eerst ook niet veel gaan halen (ook al had ik foto's bij van hún site die ik wou passen!), maar wij hebben bijna geëisd dat ze die ging halen. Uiteindelijk heb ik toch wat verschillende stijlen kunnen passen (tegen de verkoopster haar zin). Als ze zo vervelend tegen je doen, gewoon op je strepen staan. Jij bent klant en klant is....juist, koning.
Maar geen zorgen. De 2 andere pasbeurten bij mij waren superleuk! Dus ik zou zeggen, maak snel ergens een nieuwe afspraak en geniet ervan!!
groetjes Sanne 25/07/09
|
|
cien
9-5-2009
|
1-12-2008 12:48:50
ik heb er toen maar 4 mogen passen,terwijl ze me ook nog eens uitlachten omdat ik een beperkt budget had!
|
|
dominique
7-5-2010
|
1-12-2008 13:08:07
Dat kan ik me perfect voorstellen! Ik had er echt meer van verwacht.
De jurk die ik trouwens aan had kostte 1500 euro, als je dan nog eens alle retouches erbij rekent dan denk ik dat je al in de buurt van 2000 euro zal komen. Aangezien ik klein en niet mager ben moesten er veel retouches aan gebeuren!
Ach ja, er zijn nog winkels genoeg! Maar tis toch echt slechte reclame voor hun!
|
|
sarah
17-5-2008
|
1-12-2008 13:13:25
waar ik mijn kleed kocht, waren de retouches gratis!
dat vind ik eigenlijk wel service...
bij e&r in beverlo
|
|
Jill
23-5-2009
|
1-12-2008 14:15:26
Hoi Dominique,
Spijtig te horen dat je zo'n slechte ervaring gehad hebt bij Koonings. Ik heb er mijn trouwjurk gekocht en eigenlijk ben ik (tot nu toe) supertevreden. Heb erg veel kleedjes gepast en de verkoopster haalde steeds nieuwe dingen aan tot we hét kleedje gevonden hadden. Mijn zus is er ook geweest en bij haar 1e pas had ze echter ook een heel arrogante en slechte verkoopster, de 2 andere keren is het bij haar ook super meegevallen. Denk dat het dus heel vooral afhangt van de verkoopster die je toegewezen krijgt.
Maar in ieder geval voor jou: ander en beter zeker?
Groetjes, Jill
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
2-12-2008 11:20:54
Mij komt dit bekend voor. Ik heb een soortgelijk verhaal hier al eens gelezen, al een hele tijd terug. Blijkbaar is Koonings toch niet zo'n goede winkel. Ale, ik heb er geen ervaring mee. Bij mij waren ook de retouches inbegrepen in de prijs. De moed niet laten zakken. Er zijn nog heel veel andere winkels, waar ze wel hulpvaardig zullen zijn.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|