Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rijst,rozenblaadjes,confetti,???

1-12-2008 14:27:15
hallo iedereen
wij trouwen op 25/09/09 in de baseliek van halle(bij brussel).
weet er iemand of er daar met rijst mag gegooid worden?
ik heb al gehoord dat het niet meer mag aan de kerk.
het zou iets te maken hebben met eten voor de arme mensen of zoiets.
is er iemand die al in halle naar een huwelijk is geweest en dat heeft gezien.
anders dacht ik als alternatief rozenblaadjes of confetti.
ik werk als onthaalmoeder en al de kindjes komen , vond dat dan wel leuk voor hun om te doen.
ik hoop langs deze weg toch iets meer te vernemen.
bedankt voor de reacties

lieven en daisy
25/09/2009
ik weet dat we het kunnen vragen maar we hebben pas eind januari ons eerste gesprek met de pastoor en 18 januari de verloofdendag, maar zou het graag al weten.

daisy
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1207

Inneke
19-9-2009
 Meld misbruik1-12-2008 14:46:25

Wat dacht je van bellen blazen???
Dat gaan de kindjes zeker leuk vinden en dat kunnen ze ook.
Er wordt op veel verschillende plaatsen niet meer met rijst gegooid. (rijst is en blijft voedsel - en trouwens het maakt vlekken op je toekomstige zijn pak)

Bloemblaadjes ed zijn dus inderdaad een optie.
Maar ik heb al een aantal keer mogen bellen blazen en dat gaan de kindjes ook zeker zo leuk vinden.

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik1-12-2008 15:06:50

wij hadden bij AVA een zak witte papieren hartjes gaan halen die iedereen dan mocht strooien
waren heel licht dus de pastoor had nadien geen kuiswerk
xxx Stephanie

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik1-12-2008 15:49:44