Terug naar overzicht
ik ben dit weekend langs geweest.Als je maatje kleiner is dan 42 dan heb je een iets ruimere keuze.Wel heel vriendelijke dame en je mag gerust kijken om te passen zonder afspraak.Maar vergis je niet, de modellen zijn niet de van de collectie of 2008 maar soms van meerdere jaren daarvoor. Want jurken die goed verkopen van de vorige collectie kan je nog bestellen aan de volledige prijs en deze liggen dan in Roeselare.
Hey Sof,Ik heb mijn trouwkleed gevonden in la sposa outlet. Ik mocht het onmiddellijk meenemen maar het was nog iets te lang en ben er dan de volgende week om geweest als het gekort was. Ik vind het zeker de moeite om een kijkje te gaan nemen. Ikzelf heb maat 44 en er hingen er toch een 8-tal denk ik in mijn maat.groetjes Nella
Alvast bedankt voor jullie reacties.Ik heb maatje 38-40 en hoop toch nog wat keuze te hebben. Dat het kleed nu uit de collectie van 2007 of zelfs vroeger komt vind ik niet zo erg, zolang ik het maar mooi vind.GrSof
Voor maatje 38-40 hebben ze echt wel een hoop hangen, wees maar gerust. Ik had er bijna een kleedje gekocht van Mathyro van de collectie 2007, maar ik was niet 100% zeker en ben nog naar 2 andere winkels geweest, waar ik dan wel mijn droomkleed gevonden heb.Ik ben er heel vriendelijk en zonder afspraak ontvangen en de prijzen zijn echt wel super voor prachtige jurken! Ook voor suitekledij vond ik dat er mooie dingen hangen. Veel geluk met je zoektocht!
Bedankt voor de reacties.Ik kijk er naar uit.Voor Annelies: heel goed van jou dat je het kleedje niet genomen had als je niet 100% zeker bent. Ik denk dat, als je je droomkleedje vindt, je dat onmiddellijk weet. Het moet zo'n wauw gevoel geven en niet het gevoel van onzekerheid.GrSof