Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen van de bruidegom

8-7-2005 17:14:15
Hallo,

Even een vraagje. Mijn vriend heeft op onze huwelijksdag een bruin linnen pak met een roze hemd aan en daaronder bruine puma-schoenen. Die schoenen hadden we toevallig gekocht voor we een pak gingen zoeken en omdat hij zijn broek toch even met schoenen wilde aandoen, vonden wij de combinatie zo tof. Deftige schoenen zou hij maar één keer aandoen en dan nooit meer. Wij denken er nu over om die sneakers bij dat pak te laten aandoen. Het is zo 'hem' gewoon. Zouden jullie dat raar vinden?

Groetjes
Valerie

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 454

Inge
10-9-2005
 Meld misbruik8-7-2005 17:20:50

Laat hem die schoenen maar aandoen. Als hij zich er maar goed bij voelt. Mijn vriend draagt op onze trouwdag zelfs geen kostuum. Een zwarte broek, een beige hemd en zwarte(sportieve vest). Daaronder draagt hij zwarte botinnekes.

Groetjes Inge

Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik8-7-2005 19:24:04

Mijn vriend draagt gewoon een jeans met een t-shirt en een vest en ook puma schoenen.
Ik wil dat hij zich goed voelt die dag en ik vind dat ook mooier dan een stijf pak.

Ann 9 juli 2005

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik9-7-2005 10:09:22

hij moet dragen waar hij zich goed invvoelt. niemand ziet naar zen tenen zenne.:))))))
stel je voor als hij niet kan genieten omwille van zijn schoenen. dat zou hij niet leuk vinden zenne.

erg he dat hij heel den dag gestrest moet lopen he.

neeee gewoon die schoenen aandoen. en heel den avond lekker dansen zenne die avond en lekker genioeten das het beste

grts 10.06.2006

Saskia
12-8-2005
 Meld misbruik11-7-2005 10:08:50

Het gaat erom dat hij zich die dag op zijn gemak voelt, dus laat hem maar die schoenen aandoen. Mijn vriend draagt een pak van Mexx met daaronder Scapa-sportschoenen...dus lijkt een beetje op dat van je toekomstige. 't Belangrijkste is dat je jezelf blijft!!

An
24-9-2005
 Meld misbruik14-7-2005 14:49:57

Als hij zich er goed bij voelt en jij vindt het mooi, niet twijfelen, doen.
Maar ik vind het "maar één keer aandoen" niet echt een argument. Ga jij je kleed en je schoenen afdragen? En dat gaat over veel meer geld.
Maar als jullie allebei vinden dat het zo "hem" is en dat het een toffe combinatie is, zou ik zeker zo trouwen. Daar gaat het uiteindelijk toch om. Heb de indruk dat velen af en toe vergeten dat het gaat om jullie geluk en het trouwen en niet om kleren, schoenen, de duurste uitnodigingen, de mooiste auto, ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...