TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
2-12-2008 6:48:10
ik vind dat je moet passen tot je het wwwaauww effect hebt
tja, ik heb gemakkelijk spreken... ik heb 1 kleed gepast en t'was al het wwaaw kleedje
|
|
Arianne
1-8-2009
|
2-12-2008 9:49:20
Ik ben intussen ook in twee winkels geweest, maar ik ga nog afspraken maken tot ik HET kleedje heb gevonden. Ik zou nu wel iets kunnen kiezen. Maar ben toch op zoek naar dat waauw gevoel.
|
|
Vera
22-8-2009
|
2-12-2008 11:41:06
Ik vind de achterkant van mijn kleedje ook niet mooi (een lange rij knoopjes), maar in de winkel kunnen ze dit verstellen naar een geregen achterkant. Ik vind de achterkant vrij belangrijk, zeker omdat de voorkant van mijn kleedje heel simpel is. Misschien is dit ook een optie voor jou? Dit kost wel extra centjes, maarja dan heb je het kleed wat je wil!
|
|
s
1-6-2007
|
2-12-2008 11:50:33
Ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt, maar als er nog tijd is: zeker blijven passen!! Zo mag je berichtje over je jurk niet klinken op een forum. Je bent niet positief/overtuigd genoeg. Twijfelen doet iedereen wel eens, maar jij klinkt eerder alsof je uit die halfmooie dingen iets moet nemen en daarmee tevreden zijn. Dat doe je misschien met een jeansbroek, maar niet met je trouwkleedje.
Heb je nog weinig tijd voor je huwelijk: tijd maken om nog te gaan passen!!
Je hebt nog maar 2 winkels gedaan, da's helemaal nog niet overdreven veel. Probeer tijd te maken en verder te passen. Al wordt het uiteindelijk toch één van bovenstaande opties, dan heb je toch zeker genoeg gepast!!!
Succes met je zoektocht!
|
|
Géralidine
19-9-2009
|
2-12-2008 20:31:27
wij trouwen eind juni 2009. ik ga zeker nog 1 winkel doen, waarschijnlijk nog een tweede erbij. we zullen zien hé of er nog een waawkleed komt! Hoop van wel. allesinds bedankt voor de antwoorden! leuk om reactie te krijgen van anderen in dezelfde situatie! :)
|
|
Annelies
17-4-2009
|
3-12-2008 12:02:52
Hoi,
Ik ben ook bij bruidshuis Ellen gaan kijken, maar ik vond het daar wel duur in vergelijking met de Belgische winkels! Plus, je bent duidelijk niet overtuigd, dus zou ik zeggen, blijven passen! Ik heb echt een hoop winkels gedaan (Couture Ann in Aalst, Bruidsparadijs in A'pen, De Bruidsschat in Brugge, Caro in Geraardsbergen, Farahlove in Zwijndrecht, La Sposa Outlet in Deerlijk) voor ik mijn perfecte jurk gevonden heb, en ik zat in tijdsnood: mijn huwelijk is al op 17 april en ik had eind november nog steeds mijn keuze niet gemaakt! Nu heb ik ze gevonden, en ik ben super blij dat ik niet voor één van de 2 andere kleedjes die ik in gedachten had gegaan ben, ze waren gewoon niet mooi genoeg! Veel geluk met je zoektocht, en neem je tijd zodat je supergelukkig kunt zijn op je trouwdag!
|
|
Inneke
19-9-2009
|
3-12-2008 13:02:53
Blijven passen tot je de wauw hebt. Je wil later toch geen spijt krijgen van het kleed dat je koos...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|