TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maud
24-7-2009
|
2-12-2008 20:29:16
Hey!
Ben blij dat je je droomjurk gevonden hebt!
Ik dacht ook eens langs te gaan bij Linx...
Wat voor tips heeft ze je allemaal gegeven?
Ik vind LR ook echt mijn ding en hoop daarin iets te vinden.
|
|
B&J
22-8-2009
|
2-12-2008 20:35:43
Beste Maud
Tips zoals: welk kleed het best bij je figuur past, wat je totaal niet staat zegt men ook.
Wat ook belangrijk is, is dat accesoires niet het belangrijkste zijn, omdat je deze niet heel de dag draagt (bv. jasje, sjaal) maakt het geheel wel af, maar je moet je vooral concentreren op de jurk, zonder deze.
Ook belangrijk: bustier van jurk, als je aan tafel zit, is de rest niet meer te zien, belangrijk is dat bustier ook opvalt en mooi oogt.
En nog talloze tips die ik ondertussen vergeten ben, maar mij enorm hebben geholpen bij de keuze van mijn droomjurk.
Veel succes met jou zoektocht.
Groetjes Jirka
|
|
sanne
25-7-2009
|
3-12-2008 10:29:35
Ik ben in oktober ook gaan passen bij Linx in Leuven en ik was ook supertevreden! Ook veel mogen passen, opnieuw passen, de verkoopster liet nog vanalles extra zien in hetzelfde genre,... Uiteindelijk is het voor mij een kleedje van Cymbeline geworden, dat ik bij JPC Collection heb gekocht. In Linx had ik 1 supermooie jurk aan, als die het was geworden dan had ik speciaal naar Leuven teruggereden om ze daar te bestellen . Ik ben van Antwerpen en kan het hier in de buurt waarschijnlijk gemakkelijk krijgen, maar ik had het hen echt gegund!
|
|
Diane
16-5-2009
|
3-12-2008 11:27:12
Ik had ook een LR jurk maar niet van bij Linx. Mijn ventje heeft daar wel zijn kostuum gehaald en de service was inderdaad super. Ik vond alleen dat het voorschot dat ze vroegen echt wel heel overdreven was. Groetjes elisadiana1@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|