Terug naar overzicht
Hey,Ik vind dat van Nickelback ook een heel mooi liedje! Niet dat dat uitmaakt, want jullie moeten het mooi vinden. Qua tempo vind ik dat ook best nog meevallen. Mijn beste vriendin had als openingsdans 'Just for you' van Lionel Richie. Zij vroeg mij toen ook juist hetzelfde. Je moet eens bewegen met je ogen toe en je zal altijd een slow dansen, nooit iets anders. Dus dat gaat perfect! Als jullie dit mooi vinden, moet je ervoor gaan!Groetjes...Inge 25/04/2009
Kim,Ik ken de liedjes niet direct. Ik ben dan ook echt geen muziekkenner, maar dans wel erg graag. Moest ik jullie zijn, dan kies ik gewoon wat je graag hoort. Of het nu iets sneller is of te zeemzoet, doe gewoon wat je zelf wilt. Het is jullie trouw en dat doe je maar 1 keer in je leven.Heel veel succes met je keuze.Groetjes,Kathy
Hey,Wij hadden Koen & Sarah: you are the reason.Eens proberen he.Groetjes,Patricia
En? Wat is het uiteindelijk geworden? Dat liedje van Nickelback vinden we ook wel iets hebben!
We gaan het op Nickelback houden. Dat is niet zo een klassieker :)Het is bijna zover!GroetjesKim12-09-2009