Terug naar overzicht
Ik heb mijn juweeltjes bij twice as nice gekocht. Heb ook een bustier en ga mijn haar half los, half opgestoken doen. Ik heb subtiele glitter.. een zilveren kettingkje met een steen (+- 1cm) en met mini-versie van de steen in de oorbelletjes.. Subtiel en mooi. Alles samen zo'n 60 euro. Bij Galeria inno heb je ook heel mooie en ook nog betaalbare dingen. En Swarovski :DgroetjesEllen
ik heb ook een bustier en ik kies voor een korte parelketting (redelijk dik). Ik ben lang op zoek geweest naar een geschikte ketting, vond ze bij linea raffaelli (waar ik mijn kleed gekocht heb) nogal aan de dure kant, en ik ben via dit forum terechtgekomen bij www.beadbeauties.nl . Echt een aanrader! Goede en snelle service, zeer schappelijk qua prijs en je kan zelf kiezen wat voor soort ketting je wil. Ik heb me onmiddellijk een hele set aangeschaft (ketting, oorbellen en armband). 't Is verleden week allemaal netjes met de post toegekomen. Zeker het overwegen waard.
Ik heb mijn ketting gekocht in LR Brugge. Mijn kleedje komt van daar en ik heb er een mooie ketting en bijhorende armband bijgekocht! Deze bestaan uit kraaltjes en witte parels, en is redelijk breed. Deze juwelen zijn inderdaad redelijk duur : voor de armband heb ik 110 euro betaald en voor de ketting 150 euro. Maar de schoenen die ik daar gekocht heb van LR waren aan halve prijs omdat het pasmodellen waren van vorig jaar! Dus alles viel nog binnen het budget!
HoiKijk ook eens op www.doriensfrutsles.nl .Die maakt ook zelf bruidsjuwelen en het aanbod is mooi en uitgebreid.GroetjesVéronique
Hallo!Ik had ook een bustier jurk en heb Swarovski juweeltjes gedragen. Deze zijn trouwens heel mooi!! Parelkettingen worden al zoveel gedragen door een bruid en zijn nu een beetje uit de mode.Van Linea Raffaeli heb je ook zeer mooie juwelen!Veel succes
Ik heb ook een bustier jurk. Ik heb in de bruidswinkel een heel fijne ketting met een Swarovski steentje gekocht. Ik ga nu ook op zoek naar bijpassende oorbellen van Swarovski.Op mijn bustier staan er al pareltjes en diamantjes enzo, daarom heb ik gekozen voor eerder sobere juweeltjes.Groetjes Joke
Ik ben gisteren op de nederlandes site desir terecht gekomen. http://www.desir.nl/ Zijn leuke dingen bij. Heb er 2 kettinkjes besteld. Nu maar afwachten. Ik kies ook voor een simpel hangertje met parel of enkel een parel. Glitters genoeg op de jurk.
hoi,ik heb een enkel een ketting bijpassend in de kleuren van mijn kleed (Linea Raffaeli ), voor de rest geen juwelen, enkel mijn trouwring uiteraard. Ik vind niet dat je teveel juwelen aan moet doen, die dag straal je tenslotte zelf he :)
Ik heb ook een bustierjurk en zal mijn haar laten opsteken (losjes). Als juwelen draag ik een halsketting, 3 jaar geleden onder de kerstboom gekregen. Mooie ronde vrije korte ketting van onregelmatige (echte) parels. Vorig jaar kreeg ik er van mijn ventje de oorbellen bij. En dit jaar hebben we van hetzelfde ateliertje de armband besteld. Die zijn ze op dit moment aan het maken. Mijn armband krijg ik de vooravond van ons huwelijk van mijn ventje, als pre-huwelijkscadeau!Vind het fijn een juweel met geschiedenis aan te hebben. En ik heb ze telkens van mijn vriend gekregen!Wou het eerst als verrassing houden, het dragen op onze dag, maar ja... Ik kan niet zwijgen! En hij was heel vereerd!Groetjes,Ellen
Dag Nella,ik doe niets aan mijn hals denk ik want ik heb al een tiara en als oorbellen heb ik kleine swarovski knopjes genomen. Er zijn ook al heel veel pareltjes op mijn jurk dus ik denk niet dat ik nog een halsketting ga aandoen.Nathalie 04/04/2009