Terug naar overzicht
Hey Lesley,Een ceremoniekostuum van Cossmo ligt rond de 950€ (zonder hemd). Hemd ongeveer 100€.Ik ben samen met mijn toekomstige zo'n pak gaan kopen. De kwaliteit is echt wel top en de afwerking is prima. Wij betalen geen extras voor de retouches.
Hey,Mijn toekomstig ventje heeft ook een kostuum van Cossmo, prijs 975 €. Maar het is echt wel af.
Mijn man zijn kostuum kostte 895 euro + 75 euro voor hemd. Het kostuum bestond uit broek, gilet en vest. Ze kosten geld, maar zijn inderdaad prachtig! Jammer genoeg hebben we een tijdje later zijn kostuum voor 500 euro zien hangen in mister Kado in Gent. Misschien eerst eens uitkijken?Groetjes,DelphineReeds 181 dagen gehuwd!
Sorry, Is een kostuum van Cossmo! Die van masterhand zijn iets klassieker!Grts,Delphine
HeyKan ik alleen maar bevestigen wat ik hier lees,m'n vriend z'n kostuum van Cosmo is vandaag besteld, 900 euro + 200 voor het hemd als ik me niet vergis.Niet goedkoop, maar wel af!Masterhand is wel iets goedkoper als ik me niet vergis.M'n vriend is bij De Waele in St. Niklaas gegaan.Groetjes & succes!Marieke