Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Masterhand en Cossmo

3-12-2008 12:34:14
Hey iedereen,

Ik vind de kostuums van Masterhand en Cossmo wel mooi. Kan er iemand mij zeggen in welke prijscategorie deze vallen?

Thanks,
Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1949

Janick
9-5-2009
 Meld misbruik3-12-2008 13:55:54

Hey Lesley,

Een ceremoniekostuum van Cossmo ligt rond de 950€ (zonder hemd). Hemd ongeveer 100€.
Ik ben samen met mijn toekomstige zo'n pak gaan kopen. De kwaliteit is echt wel top en de afwerking is prima. Wij betalen geen extras voor de retouches.

Laetitia
20-6-2009
 Meld misbruik3-12-2008 16:02:39

Hey,

Mijn toekomstig ventje heeft ook een kostuum van Cossmo, prijs 975 €. Maar het is echt wel af.

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik4-12-2008 10:08:58

Mijn man zijn kostuum kostte 895 euro + 75 euro voor hemd. Het kostuum bestond uit broek, gilet en vest. Ze kosten geld, maar zijn inderdaad prachtig! Jammer genoeg hebben we een tijdje later zijn kostuum voor 500 euro zien hangen in mister Kado in Gent. Misschien eerst eens uitkijken?

Groetjes,

Delphine
Reeds 181 dagen gehuwd!

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik4-12-2008 10:10:05

Sorry, Is een kostuum van Cossmo! Die van masterhand zijn iets klassieker!

Grts,
Delphine

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-12-2008 19:12:16

Hey

Kan ik alleen maar bevestigen wat ik hier lees,
m'n vriend z'n kostuum van Cosmo is vandaag besteld, 900 euro + 200 voor het hemd als ik me niet vergis.
Niet goedkoop, maar wel af!

Masterhand is wel iets goedkoper als ik me niet vergis.

M'n vriend is bij De Waele in St. Niklaas gegaan.

Groetjes & succes!

Marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info