Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Evangelie

3-12-2008 12:46:36
Hey allemaal...

Heeft er iemand een mooi evangelie?
Ben bezig aan ons misboekje en loop vast bij het evangelie. Alle hulp is welkom.

Alvast bedankt!

Groetjes
Tiffany
20 mei 2009

Tiffany
14-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 991

vanessa
28-8-2009
 Meld misbruik3-12-2008 23:21:33

Dk weet niet of je hier iets mee bent maar dit heb ik als evangelie gekozen:

Jezus was met zijn vrienden op wandel. Hij wilde alleen zijn maar de mensen bleven Hem volgen, overal waar Hij heen ging. Voortdurend stelden ze Hem vragen, zo ook over het huwelijk.
Hij luisterde aandachtig en sprak dan:
“De schepper van hemel en aarde, van zon en maan, van bloemen en vogels, van dieren en mensen, heeft man en vrouw aan elkaar gegeven. De man, de vrouw, beiden zullen hun ouders verlaten, ze zullen zich aan elkaar hechten en de band die hen samenhoudt, de sterke band van de liefde, zal door geen mens verbroken worden. “Wat God derhalve verbonden heeft, mag een mens niet scheiden.”
Zo sprak Jezus en zijn woorden maakten de mens stil.

groeten Vanesssa

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik4-12-2008 5:25:44

wij hebben omdat we niet gelovig zijn maar een stuk uit een evangelie van matheus gebruikt maaar de pastoor zal het wel herkennen

Gelukkig ben je als eenvoudig blijft,
niet enkel in uiterlijke dingen, maar ook in innerlijke.
Gelukkig ben je als je iets kan betreuren,
want dan komt er ook een tijd dat je blij kan zijn.
Gelukkig ben je als je vriendelijk en goed bent,
want dan ligt heel de wereld voor je open.
Gelukkig ben je als je eerlijk bent,
want daar kan je alles mee bereiken.
Gelukkig ben je als je wat voor een ander overhebt,
Want dan zullen ze ook voor jou wat overhebben.
Gelukkig ben je als je verwonderd bent over dingen rondom je,
Het mooie in de wereld, in elkaar

xxx Stephanie

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik4-12-2008 12:39:43

wij hadden gekozen voor Matteüs 6,25-34.
Ik wil mij nu niet moeien he, Stephanie, maar als alle 2 niet gelovig bent, waarom trouw je dan eigenlijk voor de kerk?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...