Terug naar overzicht
Wij trouwen in De gekke haan in kallo in oktober volgend jaar. Heeft een capaciteit van 180 mensen en is in moulin rouge stijl.Groetjes,Katrien
Hey Daisy,Wij zullen ons avondfeest houden in feestzaal Familia in Nijlen. We waren vorig jaar uitgenodigd op een huwelijk daar en we waren er serieus van onder de indruk.Zowel het eten als de DJ en locatie. Ik kan je die feestzaal zeker aanraden...Veel succes nog met de zoektocht !Groetjes,Jill*aftellend bruidje*
Hey Daisy, Ons feest was in het Daemshof in Noorderwijk.Supergeweldig!Echt waar: ik heb nog nooit zo lekker gegeten en je wordt er een hele avond echt in de watten gelegd. Ze waren zo attent dat we eigenlijk niets hebben moeten vragen: ze hadden alles zelfs voor ons gezien.Echt waar: ik zou het meteen terug daar doen!GroetjesInesvandaag net 2 maanden getrouwd
HeyWij zijn het hof van nazareth en hof van beatrijs gaan bezoeken in Lier.We hebben uiteindelijk voor een andere feestzaal gekozen maar het Hof van Nazareth was denk ik wel onze 2e keuzen. Heel mooi, ook de ligging en naart schijnt lekker en verzorgd eten! Zeker plaats voor te dansen!Groetjes, Laura
Hey,wij trouwen in feestzaal Rubens (is ooit een cinema geweest) in Berlaar.Een collega is daar getrouwd en zij waren daar heel tevreden van. Hun website www.dekookgek.be en dan doorklikken op feestzaal Rubens.Groetjes,Kelly
Hoi,Wij hebben ons feest gegeven in Lier, in het Hof Van Nazareth. Alles was perfect! Echt heel mooi, heel lekker eten, echt een aanrader!!Succes ermee!
heykes,wij geven ook een dansfeest en dit in feestzaal de Jachthoorn te Kontich! Moet je zeker eens bekijken,... groetjes,Marie Claire