TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laetitia
20-6-2009
|
3-12-2008 15:59:06
Hey,
Het eten is er buitengewoon voortreffelijk. Maar ze hebben nog maar weinig ervaring met het organiseren van trouwfeesten en dat was héél duidelijk te merken aan de bediening, die trok echt op niets.
Gedurende de 2 uur durende receptie hebben ze ons glas champagne niet éénmaal komen bijvullen en wij stonden op 1 meter van de suite, dus niet in een afgelegen hoekje. Uiteindelijk heeft de bruidegom (die blijkbaar klachten had gehad) ons komen vragen of wij al bijgekregen hadden. Is jammer dat je op je trouwdag al moet gaan checken of iedereen wel genoeg drank krijgt tijdens de receptie...
Ook na het eten was het soms 15 min wachten als je drank bestelde. En aangezien er geen toog is, moet je de drank aan de keukendeur bestellen, dus dat was ook niet echt handig voor de bediening.
Verder is het wat krap voor een groot feest. Maar misschien dat het wel ideaal is voor een huwelijk voor 50 personen...
|
|
sophie
14-8-2010
|
4-12-2008 8:08:32
hey Laetitia,
oei... was dit lang geleden? we gaan zondag eens langs.
groetjes, Sophie
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
4-12-2008 10:29:16
Dag Sophie, wij zijn er ook een kijkje gaan nemen omdat de site heel mooi is en ik had ook gehoord dat het daar lekker eten is. Ik moet zeggen dat je daar enorm goed wordt ontvangen, maar het is inderdaad meest geschikt als je niet meer dan 80 genodigden hebt, ik denk dat het inderdaad heel krap is anders. Een groot nadeel vond ik ook dat wanneer je met meer dan 80 bent, dat er dan met de verschillende niveau's wordt gewerkt. Dat 'breekt' een feest vind ik, net zoals aparte zaaltjes. Maar het is er wel heel knus hoor. Succes, Nathalie 04/04/2009
|
|
Laetitia
20-6-2009
|
5-12-2008 14:00:24
Hey Sophie,
Dat was in september. Maar misschien dat de bediening vlotter verloopt als jullie maar met een 50 tal zijn.
Voor meer mensen worden er idd aparte zalen gebruikt, wij zaten in de veranda (aan de tuin), dus helemaal afgeschermd van de rest. Dat was ook wel een beetje jammer en het was daar ijskoud, heb de hele avond de vest van mijn man aangehad. Na het eten zijn we dan wel in de andere zaal gaan staan (stoelen waren daar niet voor ons, maar we hebben daar dan wel heel de avond gedanst).
Het kader op zich is wel af, het is daar supermooi, ook de tuin is prachtig en zoals eerder gezegd, het eten is er echt super gewoon. Maar ik zou er zeker geen trouwfeest voor meer dan 50 personen houden.
Veel succes met de zoektocht!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|