Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen

3-12-2008 18:20:46
Het wordt hoog tijd om onze bedankingen te versturen. Maar stuur je iedereen een bedanking op (ook mensen die bvb enkel een kaartje gaven)? Of enkel de mensen die een cadeau/geld gaven plus de mensen die je uitnodigde voor het feest?

Alvast bedankt!

Stefanie
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 412

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik3-12-2008 20:55:13

Dag Stefanie

Wij stuurden iedereen een kaartje die ofwel aanwezig waren ofwel afwezig maar toch een centje hebben gestort.
Mensen die afwezig waren en ook niets hebben gestort, hebben we geen bedanktkaartje gestuurd. Ik zou niet weten waarvoor je ze dan moet bedanken. Ik ben niet zo geldminded maar het is toch een kleine attentie door ofwel aanwezig te zijn en als je niet kan een centje te storten.
Dus nee niet iedereen.
Maar je moet dat uiteraard zelf weten en het hangt er ook van af hoe close je bent met bepaalde afwezigen.

groetjes,

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik3-12-2008 21:12:02

Hoi,
Wij hebben beslist iedereen een bedankkaartje te sturen...
Groetjes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik3-12-2008 22:32:14

Wij hadden als bedanking een foto op de avond zelf, maar we hebben ook iedereen die ons een kaartje (geen kado) gestuurd heeft, ook een foto gegeven of opgestuurd.
Dat vond ik wel het minste.
Mensen die geen kaartje gestuurd hadden en niet gekomen waren, hebben niets gehad...

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik5-12-2008 8:26:37

Wij zijn van plan achteraf ook een foto op te sturen. We doen dit naar alle mensen die naar de grote receptie zijn gekomen, diegene die er niet konden zijn maar iets gestort hebben, en diegene die niet uitgenodigd waren maar een kaartje of zo hebben geschreven (je weet wel, kennissen van kennissen van kennissen...)
De mensen van het avondfeest krijgen een iets persoonlijker foto met aangepaste tekst opgestuurd, maar ook dus de mensen die er 's avonds niet bij konden zijn en iets hebben laten weten via de rekening of een kaartje.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...