Terug naar overzicht
Dag StefanieWij stuurden iedereen een kaartje die ofwel aanwezig waren ofwel afwezig maar toch een centje hebben gestort.Mensen die afwezig waren en ook niets hebben gestort, hebben we geen bedanktkaartje gestuurd. Ik zou niet weten waarvoor je ze dan moet bedanken. Ik ben niet zo geldminded maar het is toch een kleine attentie door ofwel aanwezig te zijn en als je niet kan een centje te storten.Dus nee niet iedereen.Maar je moet dat uiteraard zelf weten en het hangt er ook van af hoe close je bent met bepaalde afwezigen.groetjes,
Hoi,Wij hebben beslist iedereen een bedankkaartje te sturen...Groetjes
Wij hadden als bedanking een foto op de avond zelf, maar we hebben ook iedereen die ons een kaartje (geen kado) gestuurd heeft, ook een foto gegeven of opgestuurd.Dat vond ik wel het minste.Mensen die geen kaartje gestuurd hadden en niet gekomen waren, hebben niets gehad...
Wij zijn van plan achteraf ook een foto op te sturen. We doen dit naar alle mensen die naar de grote receptie zijn gekomen, diegene die er niet konden zijn maar iets gestort hebben, en diegene die niet uitgenodigd waren maar een kaartje of zo hebben geschreven (je weet wel, kennissen van kennissen van kennissen...)De mensen van het avondfeest krijgen een iets persoonlijker foto met aangepaste tekst opgestuurd, maar ook dus de mensen die er 's avonds niet bij konden zijn en iets hebben laten weten via de rekening of een kaartje.Groetjes