Terug naar overzicht
hallo, ik ben onlangs getrouwd en had een prachtige jurk(wel in twee delen) met een bustier.Ik begrijp jou schrik wel want dat had ik ook,ik ben namelijk gezegend met een volle boezem.Maar ik kan je garanderen dat als je bustier perfect op jou lichaam is ingelegd je er geen last van zal hebben.groetjes chantalps indien je een foto wil van de bustier geef gerust je email adres en dan mail ik er een door.
hallo,ik ben nog in mijn 'pasfase' en heb onlangs ook twee kleedjes met bustier gepast (ik ben ook nog redelijk vol van boezem). ik kreeg eerst een bustier van de winkel die ik moest aandoen, maar ik vond dat dit echt ongemakkelijk was. In een andere winkel hadden ze mij gezegd dat je in principe geen bh nodig hebt in een juistpassend trouwkleed. Ik denk niet dat ik speciaal een (bustier)bh zal kopen, want ik hoor van sommige vorige bruidjes, dat dit wel eens vervelend kan zijn (afzakken en zo...).Ik wil gerust ook wel eens een foto ontvangen van je bustier, charlotte. geraldine_vandennest@hotmail.comdank je wel!
Ik had ook een bustier, met kleine dunne bandjes die niet dienden om het omhoog te houden.Aangezien ik ook niet wou dat die afzakte, heb ik gekozen voor rijgsluiting.Ik had een vriendin gekozen om mij te helpen met aandoen, en die zou ook af en toe mij helpen als het los kwam te zitten of zo... Ik heb haar niet meer nodig gehad van de hele dag en nacht.Het zat echt als gegoten (ook helemaal op maat gemaakt wel) en heb er toch mee zitten rondspringen en zo.Misschien dat voor mij de gedachte dat er bandjes waren ook wel hielp, hoewel het bandjes met pareltjes waren, dus niet om er druk op te zetten...GroetjesHeidi13/09/2008
Ik ben ook getrouwd in een jurk met een bustier en heb er helemaal geen last van gehad. Enkel tijdens de openingsdans toen ik vertikaal op de schouders van mijn man lag, had ik het gevoel dat er meer te zien was dan de bedoeling was. :-) Maar gelukkig was het maar een gevoel en bij rechtstaand dansen heb ik echt geen last gehad. groetjes, eva
In de winkel hebben ze mij dubbelzijdige tape aanbevolen. Met die tape ga ik mijn strapless bh 'vastkleven' zodat deze minder snel afzakt, en ze gaan ervoor zorgen dat ik kleed kan bevestigen aan mijn bh. Ik hoop dat het gaat lukken, want ik heb geen zin om heel de dag mijn kleed weer omhoog te trekken!
Mijn bustier heeft aan de binnenkant lintjes waar je de zijkant van je BH kan doorsteken. Als je een strapless bh koopt van goeie kwaliteit blijft die perfect zitten, en met die lintjes blijven bustier en bh braaf op hun plaats!
merci voor jullie reacties !!jullie hebben mij enigszins op mijn gemak gesteld. voor diegene die details over de speciale lingerie/bustier willen doorsturen: mercidit kan aan lefeverlies@hotmail.comof winkels die dergelijke degelijke lingerie verkopengroetjes, lies
hey LiesIk ben ook getrouwd in een kleed met bustier.De bovenkant van je kleed is hard en steun eigenlijk op je heupen, waardoor dat niet kan zakken.HEt enige wat je kan voorhebben is dat dat soms een beetje naar links of rechts draait, maar nooit echt veel.Het zal niet naar beneden komen maak je geen zorgen!En ik las hieronder iemand bij wie de bh in het kleed kon gestoken worden, wel bij mij was dat ook. Dat is niet voor de stevigheid hoor, dat is gewoon dat uw bh band achteraan niet boven uw kleed zou komen, want dat zou op niet veel trekken.Maar die bh en bustier blijven hoog genoeg zitten, no worries, ook als je wat grotere borsten hebt.