Terug naar overzicht
Ik heb er een gekocht bij Merrie Me in Vlissingen. Kostte ongeveer 120 euro (zonder slipje).Groetjes,Daphne
Amai, niet goedkoop. Kan je zeggen welk model je juist hebt (op de website van poirier)?
Ik denk dat het de GU1382 (Penrose) is. Is een bustier.
Ah, vandaar. Ik had het eigenlijk over de kousen...
Volledig verkeerd begrepen. :-)Wolford heeft ook mooie kousen. Ook niet goedkoop, maar je gaat ze gemakkelijkker vinden. Er is onder andere een Wolford-winkel in de Koestraat in Gent, maar denk dat ze dat in de Inno en veel lingeriewinkels ook verkopen.Groetjes,Daphne
Er zijn stay-ups van heel wat uiteenlopende merken aan schappelijke prijzen. In het dagelijks leven draag ik regelmatig stay-ups van DIM en daar ben ik heel tevreden over. Bij Veritas hebben ze stay-ups van uiteenlopende merken, misschien kan je daar eens kijken?
Voor mijn gewone stay-ups heb ik ook wel een goed merk (naam ontsnapt me nu even). Maar ik vind de huidkleurige Poirier’s met de witte band wel heel mooi.
De wolford stay-ups kousen verkopen ze ook in de veritas. Zijn ongeveer 30 euro per paar en ik vind ze persoonlijk heel leuk om dragen. De banden krullen minder om dan de DIM's, maar ik vermoed dat dat afhankelijk is van de vorm van je benen, ik ben nogal mollig, vandaar.Groetjes, Lindsey