Terug naar overzicht
hey claudiaals vaste deejay in het kastelenhof te stekene heb ik daar al veel trouwfuiven gedaan het is een mooie locatie ik kan alles regelen voor u i.v.m tappers en muziekgroetjes discobars the maxx0473 42 35 50
Hey Claudia,Het hangt er natuurlijk vanaf wat je zoekt, maar wij hebben ons trouwfuif gegeven in de Au Bain (zwembad Van Eyck) in Gent en het was super. Toffe locatie, lekkere hapjes, goeie DJ, vriendelijke uitbaters. Groetjes,Daphne
Als je alles zelf zou doen, kan je eens navragen bij de plaatselijke jeugdbeweging, die meestal voor een centje voor de groepspot, wel willen helpen.Bij ons waren dat mensen van een chirogroep en die hebben dat fantastisch gedaan.Wij hebben een parochiezaaltje gebruikt en voor een bbq een traiteur laten komen. Het dessert was door tantes geregeld.Kruipt veel tijd en werk in, maar het was hartverwarmend hoeveel hulp we gekregen hebben.GroetjesHeidi13/09/2008
Ik kan je Baobab Catering aanbevelen.Ik werk daarbij in het weekend. Zij verzorgen het totaalconcept en hebben ontelbare formules naar ieders budget..Even googlen en je vindt het direct, écht de moeite waard!LiefsSofie
Misschien even informeren naar feestzaal*feestcafé*Rent a Pub! Bouchout in Affligem. Wij vonden dit alleszins een leuke locatie met speciale formule. Men is er vrij van catering, volledig ifv het eigen budget (kreeft of broodjes, om het even), dranken aan groothandelsprijzen).mvg.
Hallo,ClaCot catering & events helpt u graag bij het organiseren van jullie mooiste dag.Bij ClaCot vindt u alles: van ceremoniebus, catering,dj, tot zaal of tentverhuur.ClaCot vindt u op de beurs Wij Trouwen in Kortrijk van 9 tot 11 januari op stand 1121clacot@telenet.be
Hallo, Wij zijn ook van plan om een trouwfuif te geven maar we zitten een beetje met onze handen in het haar omdat we niet meteen een leuke zaal vinden. Waar heb jij jullie fuif uiteindelijk gehouden???grtz Nele