Terug naar overzicht
The best is yet to come - Novastar.;))Nele
wij waarschijnlijk 'a whole new world' uit alladingroetjes,vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
bruidsmars van mendelssohn
Hoi Tiffany,wij hebben Another Day van Jamie Lidell, een heel mooi en vrolijk liedje vind ik persoonlijk.Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
bij ons wordt het waarschijnlijk het Halelluja van Händel, gezongen door het koor waar mijn ventje ook in zingt.groetjesKirsten
Bij ons zal er een vriend van mij op een doedelzak spelen...
Wij hadden 'All you need is love', exact nagespeeld zoals in de film Love Actually! Het was een verrassing van mijn man en mama.En een echte aanrader! :-)groetjes, eva
Bij ons wordt het "Poolijs" van Bart Peeters
The shaping of the world Dit liedje komt uit het computerspel dat we samen spelen 'World of Warcraft'Groetjes, Laura
I will follow him uit Sister Act 2, live gezongen door koor.
Wij dachten aan Noordkaap met "Ik hou van u" oftewel "So happy together" maar weet niet van wie dat is. Maar effe you tuben en je vindt het snel!Succes ermee!
Omdat mijn vriend graag op de wedding march naar buiten ging en ik iets moderner hebben we gekozen voor de wedding march van QueenKay
Wij hadden Clouseau "eeuwigheid".elisadiana1@hotmail.com
clouseau, vonken en vuur
Hallowij hadden de titelsong van de champions league, er zitten heel mooie instrumentale stukken in, vooral het begin is heel mooi, en de zang begint eigenlijk pas als jullie al buiten zijn... We hebben er heel positieve reacties op gekregen!!!GroetjesTinereeds 125 dagen getrouwd :-)
wij hebben rood van marco borsto groetjeswww.tinenepeter.bruiloftsite.nl
Bij ons werd 'I say a little prayer' van Aretha Franklin live gezongen.
"Heaven" de versie gezongen door Do
Wij hebben een verrassing voor mijn ouders bij de uittrede... Ben opgegroeid thuis met Tina Turner. Telkens bij 'The best!' hadden mijn ouders zo'n knus-alles geven-romantisch momentje. We wilden er swingend uitvliegen en zo is het 'Simply the best' van tante Tina geworden! Onze ouders hebben het misboekje al gelezen zonder liedjes ertussen, dus alles van muziek wordt een verrassing voor hen. We zijn benieuwd!Groetjes
wij hadden beautiful day van u2grt karolien08/08/2008
Hey,Bij ons wordt het de generiek van Pirates of the caribbean. Ik heb eens een viering gezien en zij hadden de generiek van Star Wars. Dat was echt super goed!Groetjes,Inge 25/04/2009