Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babbelbox

4-12-2008 12:44:42
Hallo iedereen,
Heeft er iemand ervaring met een babbelbox op feest? Ik hoorde dit onlangs en zou me wel leuk lijken (of beter niet?)

Leen
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1184

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik4-12-2008 14:15:50

Hoi,

Vrienden van ons hadden dit op hun trouwfeest.
Achteraf hebben we zo in de copagnie wat rondgevraagd en de meesten praten er tegen als ze al wat beschonken zijn en de meest hilarische momenten zouden na 4u geweest zijn, maar dan zou de babbalbox niet meer opnemen naar t schijnt.
Waarschiijnlijk zullen er nog wel veel andere mensen tegen gepraat hebben, maar ik alleszins niet voor een bepaald uur (lees drankgebruik)...

Groetjes

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik4-12-2008 17:45:28

Je kan die ook bestellen via www.depraatpaal.be
Wij waren dit eerst van plan maar hebben er uiteindelijk niet voor gekozen omdat we geen budget genoeg hadden. De kostprijs was in ons geval 400 euro... dus dat vonden we teveel.

Groetjes,
Inge

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik5-12-2008 8:47:31

Wij vonden dit ook heel leuk en zijn ook gaan zoeken. Hebben er 2 gevonden: 1) de praatpaal, die vonden wij duur (400euro) en bleef maar staan tot een bepaald uur, denk zelfs dat ze hem al redelijk vroeg wegnamen (1u-2u). Als je hem langer wou moest je bijbetalen/u. Dit vonden wij belachelijk duur en hbbn dit niet gekozen.
2). www.dvdbabbelbox.be : deze was 300euro voor begin feest tot einde feest. Geen extra's bijbetalen. Het toestel zelf is ook veel leuker dan dat van de praatpaal omdat er Tvscherm op staat. Dus diegene die ah babbelen zijn, kunnen tijdens de opname zichzelf zien (geeft blijkbaar hilarische beelden). Wij hebben deze geboekt. 't ambetante is dat alles via internet gebeurd: reservatie, betaling, definitieve boeking. Dit geeft me zo'n beetje ambetant gevoel van 'zullen ze hem wel brengen'. Maar vrienden hadden dit besteld en alles is vlotjes verlopen. Wij hopen daar dus ook op.

Andere mogelijkheid (goedkopere manier) is om zelf zoiets in elkaar te steken met een camera van iemand die je kent of zo.

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik8-12-2008 19:47:16

Hey,
Wij hadden T&B Produkties als videograaf en die mannen organiseerden zelf een babbelbox op een rustige locatie aan de zaal. Echt tof!!Ook heel leuk om bepaalde reakties achteraf te bekijken.

Patricia

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik10-12-2008 18:46:01

Hallo

Wij hadden ook de babbelbox op ons trouwfeest.
Je mag gerust zijn hoor, bij ons hebben ze dit tijdig geleverd!!

Het is inderdaad duur, maar is wel leuk om achteraf te bekijken.
NIet alle mensen hebben hier iets komen vertellen.
Wij hebben toch goed gelachen hoor.
Enkele vrienden van ons hebben daar inderdaad onnozel staan doen (waren NIET dronken), maar was echt om te lachen.

Het hangt misschien een beetje van je gasten af of het de moeite zal zijn of niet.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kwaliteit niet super was... Je moet het geluid echt openzetten om te verstaan wat er gezegd wordt. En het beeld is niet zo 'wauw'. Maar toch zijn we blij dat we dit hadden.

Veel succes met jullie voorbereidingen!
Geniet van jullie dag, het is zooooo vlug voorbij.

Groetjes Annelies

Joost

Meld misbruik10-1-2009 23:05:43

Hallo iedereen !
Ik ben Joost van DE PRAATPAAL, HET FEESTVILTJE EN DE FEESTCAMERAADJES.
Mag ik misschien een klein woordje toelichting geven over DE PRAATPAAL, want hieronder worden blijkbaar enkele 'nabootsers' verward met de echte PRAATPAAL.
Vooreerst kiezen jullie zelf het eindtijdstip van DE PRAATPAAL (bijvoorbeeld om 5u 's morgens), ik kom daarenboven persoonlijk DE PRAATPAAL plaatsen op het afgesproken tijdstip (en doen we eventueel nog een babbeltje) en haal ik persoonlijk DE PRAATPAAL de volgende dag terug op. Beeld en geluid zijn van heel goede kwaliteit omdat DE PRAATPAAL in tegenstelling tot de meeste andere werkt met professionele camera en microfoon en niet met een webcamera. Dit alles in een heel stijlvol design.
Ik hoop dat ik hiermee enige verwarring uit de wereld geholpen heb en wens jullie allemaal succesvolle voorbereidingen van jullie feest en natuurlijk een onvergetelijke huwelijksdag!
Groeten !
Joost

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...