TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
pascal
|
4-12-2008 22:21:58
wel leuk toch?/
|
|
Evelien
26-9-2009
|
4-12-2008 22:32:48
Hey,
Volgens mij is dat niet de sleep die je zo mooi achter de stoel ziet hangen maar een sluier ofzo niet? Allez ja, ik zie me daar toch niet mijn kleed opheffen om die stoel eronder te stoppen (ideaal om de slappe lach te krijgen ook denk ik, zie mezelf daar al bezig...) :-)
Ik heb trouwens ook gezien (ben eens gaan googlen) dat dikwijls bij die prinsessenhuwelijken waar je zo'n megasleep ziet liggen, de bruidjes geknield op een bankje zitten. Maar bon, hoe dat bij een gewone sterveling zit...
Ik ben vorig weekend gaan passen bij Dianna David en daar vertelden ze me dat zij sowieso iets voorzien in hun kleedjes waarmee je de sleep naar binnen kan vaststeken zodat je bv bij het dansen er niet op trapt. Misschien ook iets voor in de auto?
Ik kijk ook uit naar de volgende antwoorden want je vraag intrigeert me wel :-))
Groetjes, Evelien
|
|
Maud
24-7-2009
|
4-12-2008 22:36:56
Hoelang is je sleep?
Is er zo geen lusje aan om je sleep vast te nemen?
|
|
Géralidine
19-9-2009
|
4-12-2008 22:47:04
ik denk dat dit zichzelf wel zal uitwijzen. normaal gezien zal de ceremoniemeester er wel op letten dat de sleep mooi ligt in de kerk. Misschien zit je dan wel op je onderkleedje op zo op dat bankje, want een trouwkleed heeft veel laagjes! de slepen kunnen bij het dansen ofwel opgeknoopt worden via lusjes langs achter, ofwel heb je een lus die je aan je hand moet houden (maar dit is wel lastig denk ik!)
|
|
Marie
13-6-2009
|
4-12-2008 22:48:12
Maud, het gaat niet om mij persoonlijk, hoor. Ik vroeg me dat gewoon maar af :-)
Ik ben zeker dat ik het al eens gezien heb (zeker geen sluier) en de sleep hing mooi voluit over de rode loper. Dus niet opgestoken met een lusje.
Mysterie, niet?
|
|
Marie
13-6-2009
|
4-12-2008 22:50:10
Het is te zeggen, NOG niet ;-)
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
5-12-2008 7:19:51
Ik had een zeer lange sleep en ditto sluier Ik ben op mijn kleed gaan zitten in de kerk maar had mijn sleep wel mooi langs mij gelegd. Mijn sluier liet ik gewoon hangen . Voor te dansen heb ik ofwel mijn rok opgetilt of met de lus , wat me die moment het handigste leek . mijn kleed had 8lagen en was proppen in de auto maar er waren geen kreuken te zien ,had gazen bovenlagen met sierwerk op . voor foto's even mailtje op alleenvanmij@live.be
xxx Stephanie
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
5-12-2008 8:42:48
hey Marie
Ik had ook een lange sleep. In de kerk heeft mijn tante die idd mooi gelegd zodanig dat die schoon over dat zitje hing. Aangezien je nog met een onderrok zit, zit je daarop hé en niet direct op je slip. Bij een gewoon stoel leg je die idd naast de stoel. En je laat u daar regelmatig eens bij helpen, want dat is allemaal niet altijd even makkelijk :-))
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
5-12-2008 8:44:05
aja ivm dat kreuken. Dat weegt redelijk wat, dus dat valt wel altijd mooi weernaar beneden. Maar als ik in de auto stapte, legde ik mijn sleep over mijn arm en dan hield ik die eigenlijk in de rit vast. Dat is praktisch. Veel succes nog!
|
|
Marie
13-6-2009
|
5-12-2008 9:34:58
Liesbeth,
Hoe gaat dat dan praktisch?: je gaat eerst zitten en dan trekken ze die naar achter of je moet die al vast hebben (en omhoog tillen) bij het gaan zitten. Ik veronderstel het tweede want in het eerste geval zit je er al op, of niet?
Marie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|