Terug naar overzicht
Wij zijn voor de wet getrouwd en hebben een BBQ gedaan.We hadden een parochiezaaltje gehuurd, en een traiteur die de BBQ verzorgde. Achter de toog stonden mensen van de chiro, voor het dessertbuffet hadden de tantes gezorgd en de plaatselijke ijsboer.Daarna dansfeest.GroetjesHeidi13/09/2008
Hey Kim,Wij hebben ook een parochiezaal afgehuurd die we zelf wat gaan aankleden.We hebben een traiteur die voor de bbq zal zorgen. We hebben ook nog een dessertenbuffet en tegen een uur of 1, zal er nog een kaasschotel geplaatst worden. voor de toog hebben we tappers gezocht die we zelf kennen en die dit gratis willen doen (ze mogen wel mee aanschuiven aan het eten en zullen nog wel iets extra's krijgen)
wij gaan ook zoiets doenwij hebben de parochiezaal gehuurd en zoeken zelf een traiteur voor wat versnaperingen en dessertsgrtjsLobke
Bedankt voor de reacties!En eum, wat betalen jullie dan zoal in totaal voor huur parochiezaal & traiteur als ik vragen mag? Iemand trouwens aanraders voor zaaltjes in de buurt van Brasschaat/Antwerpen?
ik betaal 120€ voor de zaal.Hierin zit wel de huur vrijdag (zaal klaarzetten) én zaterdaginbegrepen. We hebben een heel voordelige prijs bij de traiteur (is ook leraar in een kokschool en werkt deels met studenten).
Hallo,Wij gaan eten - lasershooten en dan dansen in experience te sint-job.Groetjes,Cindy
Hoi Kim!Wij trouwen op dezelfde datum :-) leuk! Ik zit ook nog volop in de droomfase, al hebben wij ondertussen al een zaaltje vastliggen. De parochiezaal van Geel Winkelomheide. Hiervoor betaalden we 440 euro, dit is inclusief huur voor vrijdag erbij (zodat we alles tijdig kunnen (laten) klaarzetten) + huur van het bijkomende kleine zaaltje. Dit zodanig da we in de vroege avond/late namiddag met de naaste familie en vrienden in dit kleinere zaaltje een uitgebreide maaltijd kunnen nuttigen en daarna in de grote zaal de overige gasten ontvangen. Ook bij ons is het de bedoeling dat het budget beperkt blijft, maar anderzijds wil ik wel alles tip top in orde. Wij dachten er daarom aan om de gasten met een kleine receptie te ontvangen, daarna een frietkraam te laten komen (of een tapasbuffet of zo) en daarna bruidstaart + dessertenbuffet waarna dan het dansfeest kan beginnen.Ik heb al heel wat informatie opgevraagd bij traiteurs maar voorlopig heb ik nog niets tegengekomen dat 100% mijn zin is.Groetjes en veel succes met de voorbereidingen en het dromen :-)
@VickyMisschien een reuzepan?Kijk op google maar eens bij Stappaerts reuzepan. In Gierle is er iemand met zo'n frietkraam maar ben de naam even kwijt.
Hallo,ClaCot catering & events staat garant voor een originele en professionele aanpak van elk huwelijksfeest.U vindt ClaCot op de beurs wij trouwen te Kortrijk van 9 tot en met 11 januari op stand 1121.clacot@telenet.be
Hey Kim, neem eens contact op met info@sdq.be, prijs/kwaliteit schitterendeczatering. groetjes en succes !!!