Terug naar overzicht
Wij kunnen kiezen tussen verschillende menu's. In januari gaan we met beide ouders gaan proeven : bedoeling is dat iedereen andere schotel neemt om dan zo te beslissen. Dit is wel tegen betaling. Ik heb gehoord dat dit in sommige zalen gratis zou zijn maar ik ben er nog geen tegengekomen
HalloWij gaan ook binnenkort proeven in onze feestzaal. Het is net zoals bij mijn collega-bruidje hieronder, tegen betaling. Het bruidspaar proeft wel gratis, de ouders tegen een lichte prijs. Wij kijken er alvast naar uit! mmmmm
Ik zou persoonlijk toch gaan proeven.Stel u voor dat je het niet lekker vind. Smaken en goestingen verschillen hé.
In de zaal die wij gekozen hebben kan je elke zondagmiddag in restaurantvorm alle gerechten gaan proeven, ook tegen betaling weliswaar. En dat zijn we ook van plan, want we twijfelen tussen 2 gerechten.
Wij kunnen kiezen uit verschillende menu's.Met beide ouders gaan we proeven dus ieder neemt een andere schotel en schuif je door. Bij ons is dit kosteloos, we krijgen de wijnen ook te proeven...Groetjes...
Het gaat bij ons om een walking dinner dus we moeten niet echt gerecht per gerecht kiezen. Maar we gaan morgen om iets meer in detail te bespreken en ik vroeg me af hoe jullie het deden.
Wij gaan ook proeven (ook tegen betaling). Mij lijkt dat toch belangrijk; als we bijvoorbeeld voor eend (of eender welk vlees) kiezen, dan is het toch belangrijk om te weten of die goed wordt klaargemaakt. Groetjes
Wij gaan inderdaad ook eerst gaan eten (ook betalend) waar wij ons feest houden. Het is een klasserestaurant dus heb er mijn volste vertrouwen is, maar je moet toch je menu samenstellen he. Dus ik vind het wel belangrijk dat ik er eerst eens ga proeven voor mijn feest er is.
Hallo,Bij ClaCot catering & events mogen jullie altijd de menu proeven met ouders en schoonouders.clacot@telenet.be