Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reisboeken zomer 2009

5-12-2008 10:13:32
Hey,

Weet er iemand soms of dat de reisboeken van de zomer 2009 er al liggen en zo nee, wanneer ze juist binnenkomen? Ik wil onze huwelijksreis al plannen met de nodige kortingen ;)

Groetjes, Laura

Laura
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 324

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik5-12-2008 10:25:08

Hey Laura,
de reisboeken voor exotische reizen zijn al uit sinds oktober, de gewone reisboeken komen ongeveer eind december uit.
Bij jetair is er wel al een boek uit met bestsellers voor volgend jaar alsook de vip selection.
Er zijn best interessante kortingen in bepaalde landen, tot 25% en zelfs 50% op het verblijf in het hotel.
Veel succes nog!
Groetjes. H.

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik5-12-2008 11:54:59

Wij hebben onze huwelijks reis al geboekt volgens mij zijn de reisboeken al uit want wij hebben niet zo'n speciale reis geboekt. Een vriedin van mij werkt op dat reisbureau waar ze de boeken al haddenen ze rade ons aan om nog voor januari een reis te boeken omdat vanaf dan alles opslaat.

Groetjes Kay

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik5-12-2008 13:37:33

Hoi Laura

Ik heb gisteren een mail gekregen van Sunjets waarin ze zeggen dat de reisboeken eind december naar de klanten verstuurd worden.

Groetjes
Véronique C.

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik5-12-2008 13:37:34

Hoi Laura

Ik heb gisteren een mail gekregen van Sunjets waarin ze zeggen dat de reisboeken eind december naar de klanten verstuurd worden.

Groetjes
Véronique C.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik6-12-2008 11:47:54

Hey Laura,

Er zijn al enkele boeken binnen, een beetje afhankelijk waar je naartoe wil. De exotische vakanties zijn al efkes boekbaar, de Europa bestemmingen zijn voor het grootste deel boekbaar, maar die boeken zijn nog niet allemaal uit (zijn voorlopig nog de bestsellers). Riu, grecotel,Atlantica hotels hebben een aparte brochure en die zijn er ook allemaal al.

Groetjes
Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Karlien

Meld misbruik7-12-2008 12:05:39

Goed dat ik de antwoorden hier eens kwam lezen.
Wij zijn een paar weken geleden bij Neckermann binnengestapt en daar zeiden ze dat we veel te vroeg waren en dat alles pas eind januari uitkomt!
Ik denk dat ik deze week dan toch eens bij een ander reisbureau binnenstap...

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik8-12-2008 15:29:02

@ Heidi: naar waar krijg je dan 25 of 50 % korting?
Ik heb alle boeken die momenteel uit zijn en heb nog niets gevonden met meer dan 10% korting voor de bruid...

Meestal is het zelfs goedkoper om te bestellen met vroegboekkorting ipv honeymoon korting, want dat is meestal meer dan het dubbele...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...