Terug naar overzicht
Hey Laura,de reisboeken voor exotische reizen zijn al uit sinds oktober, de gewone reisboeken komen ongeveer eind december uit.Bij jetair is er wel al een boek uit met bestsellers voor volgend jaar alsook de vip selection.Er zijn best interessante kortingen in bepaalde landen, tot 25% en zelfs 50% op het verblijf in het hotel.Veel succes nog! Groetjes. H.
Wij hebben onze huwelijks reis al geboekt volgens mij zijn de reisboeken al uit want wij hebben niet zo'n speciale reis geboekt. Een vriedin van mij werkt op dat reisbureau waar ze de boeken al haddenen ze rade ons aan om nog voor januari een reis te boeken omdat vanaf dan alles opslaat.Groetjes Kay
Hoi LauraIk heb gisteren een mail gekregen van Sunjets waarin ze zeggen dat de reisboeken eind december naar de klanten verstuurd worden.GroetjesVéronique C.
Hey Laura,Er zijn al enkele boeken binnen, een beetje afhankelijk waar je naartoe wil. De exotische vakanties zijn al efkes boekbaar, de Europa bestemmingen zijn voor het grootste deel boekbaar, maar die boeken zijn nog niet allemaal uit (zijn voorlopig nog de bestsellers). Riu, grecotel,Atlantica hotels hebben een aparte brochure en die zijn er ook allemaal al.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Goed dat ik de antwoorden hier eens kwam lezen. Wij zijn een paar weken geleden bij Neckermann binnengestapt en daar zeiden ze dat we veel te vroeg waren en dat alles pas eind januari uitkomt!Ik denk dat ik deze week dan toch eens bij een ander reisbureau binnenstap...
@ Heidi: naar waar krijg je dan 25 of 50 % korting?Ik heb alle boeken die momenteel uit zijn en heb nog niets gevonden met meer dan 10% korting voor de bruid...Meestal is het zelfs goedkoper om te bestellen met vroegboekkorting ipv honeymoon korting, want dat is meestal meer dan het dubbele...Groetjes,Inge (1/8/2009)